Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Ομάρ: «Η κατάσταση μου βελτιώνεται καθημερινά»

Αισιόδοξος εμφανίστηκε στο κανάλι της Γαλατά ο Ομάρ Ελαμπντελαουί σε ότι αφορά την κατάσταση της υγείας του. Να θυμίσουμε ότι ο Νορβηγός μπακ είχε τραυματιστεί στο πρόσωπο από φωτοβολίδα την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με αποτέλεσμα να κάνει εγχείρηση στο μάτι του.

Ο ίδιος τόνισε ότι όλα θα πάνε καλά, ενώ συνάμα ευχαρίστησε και τους συμπαίχτες και τους ανθρώπους της Γαλατά για την στήριξη τους, στο πρόσωπο του.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Η θεραπεία μου πηγαίνει πολύ καλά. Η κατάσταση μου βελτιώνεται καθημερινά κάτι που ασφαλώς με χαροποιεί. Εμπιστεύομαι την ιατρική υποστήριξη που έχω λάβει και τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για μένα. Πιστεύω όλα θα είναι καλά στο μέλλον.

Με επισκέφθηκαν πολλές φορές. Είμαι ευγνώμων στον τουρκικό λαό για την υποστήριξη του. Ευχαριστώ τον Υπουργό Υγείας που τηλεφωνεί καθημερινά για να ενημερωθεί για την πορεία της υγείας μου. Είναι δύσκολο να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να περιγράψω πόσο ευγνώμων είμαι. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως σας ευχαριστώ όλους.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου