Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε από την Μπαρτσελόνα με 74-76, έχοντας πολλά και δικαιολογημένα παράπονα από την διαιτησία. Δείτε τι δήλωσαν οι παίχτες του Ολυμπιακού μετά το τέλος του αγώνα.

Σακίλ ΜακΚίσικ.

Για τη φάση στο τέλος:

«Δεν ξέρω, δεν θέλω να πω τι σκέφτομαι, έχουμε πολλά παιχνίδια ακόμα, υπάρχει μεγάλος δρόμος για να τελειώσει η σεζόν».

Για τα σουτ που πήρε:

«Ξεκίνησε χθες αυτή η ιστορία, ρώτησα τον Σλούκα και μου είπε πως πρέπει να πάρω περισσότερες προσπάθειες, ήμουν διστακτικός αλλά κατάλαβα πως πρέπει να σουτάρω περισσότερο, πρέπει να γίνω ακόμα πιο επιθετικός».

Για το πρόβλημα που παρουσιάζεται μέσα στη σεζόν:

«Οι παίκτες αναλαμβάνουν την ευθύνη, υποστηρίζω τον προπονητή και το επιτελείο του, δεν κάνουμε κάτι διαφορετικό από αυτά που κάναμε στην αρχή».

Γιαννούλης Λαρεντζάκης.

«Το παιχνίδι στο τέλος πήγε στην επαφή. Δεν έχω καθαρή εικόνα για τα φάουλ. Σίγουρα κάποιες λεπτομέρειες επηρέασαν το ματς. Αν σε κάποια φάση είχαμε πιο καθαρό μυαλό ή παίζαμε πιο έξυπνα θα ήταν διαφορετικό το αποτέλεσμα.

Στα αποδυτήρια είπαμε να βγάλουμε περισσότερο ενέργεια, να πιέσουμε τη μπάλα και γι' αυτο δημιουργήσαμε προβλήματα στη Μπαρτσελόνα.

Το είδαμε ότι στην αρχή του ματς κυνηγούσαμε στους δέκα πόντους. Πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή στο ξεκίνημα των αγώνων. Δεν έχω καθαρό μυαλό τώρα, αλλά πρέπει να βρούμε λύσεις γιατί η συνέχεια είναι δύσκολη».

Οκτάβιους Έλις.

«Δεν με ενδιαφέρουν τα στατιστικά μου. Εγώ είμαι παίκτης της ομάδας και με νοιάζει να νικάμε. Κάποια λάθη στο φινάλε μας στέρησαν τη νίκη σήμερα.

Πρέπει να λύσουμε το θέμα της ενέργειας. Είναι αλήθεια ότι δεν είχαμε την ίδια ενέργεια στο πρώτο ημίχρονο σε σχέση με την τρίτη περίοδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου