Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!


Ο Ολυμπιακός επικράτησε του ΟΦΗ 2-0 και σε συνδυασμό με την νέα γκέλα του ΠΑΟΚ αύξησε και άλλο την διαφορά του, στον βαθμολογικό πίνακα. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.

Το Ολυμπιακός - ΟΦΗ: «Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι σήμερα. Το μόνο αρνητικό ήταν οι πολλές χαμένες ευκαιρίες. Θα μπορούσαμε να πετύχουμε περισσότερα γκολ. Έμεινα ικανοποιημένος από όλους τους παίκτες. Είχαμε διάρκεια στην απόδοσή μας και είμαι ευχαριστημένος από την παρουσία μας».

Τον Καρβάλιο: Ο Ζοάο προσαρμόζεται κάθε φορά και περισσότερο. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από εκείνον σήμερα και όχι μόνο (εννοεί για όλους τους υπόλοιπους παίκτες). Το μόνο αρνητικό είναι το σκορ βάσει της εικόνας μας (ότι δηλαδή έπρεπε ο Ολυμπιακός να βάλει παραπάνω γκολ).

Τον Κίτσο και τη θέση του αριστερού μπακ ενόψει καλοκαιριού: Μόλις έκλεισε η αγορά. Είναι νωρίς να μιλήσουμε. Έχουμε πάντα καλούς παίκτες. Ο Κίτσος έχει εξελιχθεί πολύ. Δουλεύει αλλά χρειάζεται εμπειρία. Με τον χρόνο βελτιώνεται. Έχουμε πολύ καλά δείγματα από εκείνον. Θέλουμε να συνεχίσουμε να τον βλέπουμε να δουλεύει.

Το ματς με τον ΟΦΗ: Ήταν πολύ σημαντικό να αντιδράσουμε έτσι. Οι πρωταθλητές αυτό κάνουν. Σηκώνουν το κεφάλι και δουλεύουν. Θέλαμε να αφήσουμε έτσι πίσω το αποτέλεσμα της Πέμπτης.

Γκάρι Ροντρίγκες.

Για την επιστροφή του με γκολ: «Είναι ένα υπέροχο συναίσθημα, είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα εδώ και βοήθησα την ομάδα, που είμαι δυνατός και υγιής. Θέλω να ευχαριστήσω το ιατρικό τιμ που μου συμπαραστάθηκε σε αυτή τη διαδικασία. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι και να βοηθήσω την ομάδα».

Για το ματς με την Αταλάντα που έχασε: «Με πείραξε που έχασα σημαντικά ματς, αλλά πρέπει να μείνει πίσω αυτό. Το πιο σημαντικό είναι να είμαι υγιής και να βοηθάω την ομάδα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτά που πέρασαν. Τώρα να συγκεντρωθούμε για να βοηθήσω την ομάδα στο πρωτάθλημα και στο Κύπελλο».

Για τον Λαλά: «Έχουμε καλή επαφή με τον Λαλά. Επικοινωνούμε καλά, είμαι χαρούμενος που παίζουμε μαζί. Είναι ευχάριστο που τον νιώθω δίπλα μου».

Για τον στόχο του νταμπλ: «Είναι σημαντικό για εμάς και αυτό που θέλουμε είναι να κατακτήσουμε το νταμπλ».

Για το πού αφιερώνει το γκολ του: «Στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου που είναι εδώ».

Φώτης Κίτσος.

«Είναι όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Βλέπω ότι κερδίζω την εμπιστοσύνη του κόουτς, αυτό θα συνεχίσω να κάνω στην προπόνηση και στα ματς που θα αγωνιστώ».

Για το τι πρέπει να βελτιώσει: «Τη λήψη αποφάσεων, πού πρέπει να πάω, πότε να πάω. Τα βρίσκεις αυτά μέσα από προπονήσεις, μέσα από τους αγώνες, θα έρθουν αυτά πιστεύω».

Για τον Αβραάμ Παπαδόπουλο: «Είναι ο μεγαλύτερος στην ομάδα ξέρει τι ζούμε, μας δίνει συμβουλές, είναι τρομερός».

Για τον Ρέαμπτσουκ και τι θέλει να πάρει απ' αυτόν: «Τις αντοχές του, είναι ακούραστος και τον δυναμισμό του».

Τι του είπε ο Μαρτίνς και τους στόχους του: «Να παίξω το παιχνίδι μου, να είμαι απλός και ήρεμος και όλα θα έρθουν. Όσα παιχνίδια καταφέρω να παίξω, τόσο το καλύτερο. Ο στόχος είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα και συνεχίζουμε».

Για τα ινδάλματά του: «Σίγουρα έχω, τον Μαρσέλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου