Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

Στον Ολυμπιακό και επίσημα ο Ζοάο Καρβάλιο!


Και επίσημα παίχτης του Ολυμπιακού ο Καρβάλιο! Οι ερυθρόλευκοι είχαν συμφωνήσει εδώ και μέρες με τον Πορτογάλο μεσοεπιθετικό και σήμερα ανακοινώθηκε και επίσημα η απόκτηση του από την πειραϊκή ΠΑΕ.

Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός είναι πλέον και με… τη βούλα κομμάτι της ομάδας του Πέδρο Μαρτίνς και μπαίνει σε διαδικασία προσαρμογής, έτσι ώστε να βοηθήσει την ομάδα του συμπατριώτη στο να κατακτήσει τους φετινούς της στόχους.

Δείτε την ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

Παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Ζοάο Καρβάλιο.

Ο Πορτογάλος μέσος είναι γεννημένος στις 9 Μαρτίου 1997 στην Καστανιέιρα ντε Πέρα της Πορτογαλίας.

Ξεκίνησε την καριέρα του από τα τμήματα υποδομής της Μπενφίκα και από εκεί και πέρα αγωνίστηκε στη δεύτερη και στην πρώτη ομάδα του συλλόγου. Αγωνίστηκε ως δανεικός για μία σεζόν στη Βιτόρια Σετούμπαλ ενώ από το 2018 ανήκε στο δυναμικό της Νότιγχαμ Φόρεστ, περνώντας τη σεζόν 2020/21 στην Αλμερία με τη μορφή δανεισμού.

Έχει φορέσει τη φανέλα της εθνικής ομάδας της χώρας του σε όλα τα ηλικιακά κλιμάκια μέχρι και Κ21.



Δείτε τις δηλώσεις του παίχτη:

Γνωρίζω πολλά για τον Ολυμπιακό. Είναι μια ομάδα πολύ γνωστή στην Πορτογαλία. Η μεγαλύτερη στην Ελλάδα. Στον καθένα θα άρεσε μια μέρα να παίξει στον Ολυμπιακό. Κάνοντας μια βόλτα στο στάδιο βλέπω τα ονόματα που έχουν περάσει από εδώ. Ονόματα πολύ μεγάλα του ποδοσφαίρου.

Θέλω και εγώ να φτάσω σε αυτό το επίπεδο. Και νομίζω ότι ο Ολυμπιακός είναι ένα καλό βήμα στην καριέρα μου. Το να έρθω στον Ολυμπιακό ήταν μια εύκολη απόφαση για εμένα. Ο Ολυμπιακός είναι ένας τεράστιος σύλλογος. Ρώτησα πολύ κόσμο πριν έρθω και όλοι μου είπαν καλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Και έτσι ήταν εύκολο για μένα να πάρω αυτή την απόφαση. Ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα, είμαι πολύ περήφανος που ένας τόσο μεγάλος σύλλογος ενδιαφέρθηκε για μένα. Έχω έρθει να βοηθήσω και νιώθω πολύ καλά που έχω κάνει αυτό το βήμα.

Όταν έρχεσαι στον Ολυμπιακό, ο στόχος είναι πάντα να κερδίζεις τίτλους. Όλοι αυτό θέλουμε. Το ίδιο και εγώ. Όταν θα τελειώσω την καριέρα μου θέλω να κοιτάζω πίσω και να βλέπω τους τίτλους που κέρδισα με τον Ολυμπιακό γιατί είμαι σίγουρος ότι θα κατακτήσουμε τίτλους.

Φίλοι του Ολυμπιακού, είναι όμορφο που βρίσκομαι εδώ, σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο σαν τον Ολυμπιακό, με τόσο μεγάλους φιλάθλους, όπως είστε εσείς. Θέλω να σας δω στο γήπεδο σύντομα και είμαι βέβαιος ότι θα κάνουμε πολλά όμορφα πράγματα μαζί.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου