Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Στο Ρέντη και ο Μαμαντού Κανέ!

Μαζί με τον Αγκιμπού Καμαρά και ο Μαμαντού Κανέ θα επιστρέψει στο Ρέντη μετά τον αποκλεισμό της εθνικής Γουινέας από το Κόπα Άφρικα.

Ο Ολυμπιακός τον είχε αποκτήσει από τη Νέφτσι Μπακού και τον είχε αφήσει στην ίδια ομάδα με τη μορφή δανεισμού. Τώρα, όμως, υπήρξε αλλαγή και έτσι μπαίνει και εκείνος από τώρα στον πρωταθλητή Ελλάδας.

Ο Κανέ είναι κεντρικό χαφ, μπορεί να αγωνιστεί ως και αμυντικό χαφ και στην μισή σεζόν που αγωνίστηκε φέτος στην Νέφτσι Μπακού, είχε σημειώσει 19 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, πετυχαίνοντας και 1 γκολ. Ενώ στο Κόπα Άφρικα αγωνίστηκε σε δύο αναμετρήσεις, βγάζοντας και 1 ασίστ στην ήττα της ομάδας από την Ζιμπάμπουε. 

Σημειώνεται πως στο μεταγραφικό παζάρι του Ιανουαρίου ο Ολυμπιακός έχει αποκτήσει τον Κώστα Μανωλά και τον Μπαντιογκού Φαντιγκά, ενώ έχει επιστρέψει από τον δανεισμό του ο Μάξι Λοβέρα.

Δείτε το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Κανέ στην Νέφτσι Μπακού:

«Καλησπέρα αγαπητοί μου, μετά από αρκετά χρόνια που περάσαμε στο κλαμπ της Νέφτσι, ήρθε η ώρα να πούμε αντίο. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω με τη μεγαλύτερη ειλικρίνεια γιατί αυτός ο σύλλογος με ανέδειξε στα μάτια του κόσμου.

Χάρηκα που μπόρεσα να συνεργαστώ με τον καθένα από εσάς, τον πρόεδρο, τον αθλητικό διευθυντή, τον προπονητή, Οι συμπαίκτες, οι υποστηρικτές και όλο το υπόλοιπο προσωπικό του συλλόγου, γνωρίζουν ότι φεύγω με γαλήνια καρδιά και περήφανος για αυτήν την επαγγελματική εμπειρία που μοιράστηκα μαζί σας.

Αν έπρεπε να συνοψίσω το συναίσθημά μου σε τρεις μικρές προτάσεις, θα έλεγα:

Έχω μείνει ευχαριστημένος με όλους σας στη δουλειά μου.

Λάτρεψα τη δουλειά μου που με παρακίνησε μέχρι την τελευταία στιγμή.

Φεύγω και συμφωνώ με τον εαυτό μου για αυτήν την απόφαση.

Σας ευχαριστώ και πάλι για όσα μου δώσατε, έχω λάβει τόσα πολλά δώρα από εσάς και αληθινή αγάπη. Καλή τύχη σε εσάς και να ξέρετε ότι αυτό είναι μόνο ένα αντίο.

Καλή τύχη. Σας ευχαριστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου