Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός δίχως να εντυπωσιάσει αναδείχθηκε ισόπαλος 1-1 με τον ΠΑΟΚ για την 20η αγωνιστική της Super League και κράτησε το +9. Δείτε τι δήλωσε μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.


«Συμφωνούμε για τον αγώνα από την άποψη ότι δεν μας αρέσει να χάνουμε. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι όμως από το πως παίξαμε. Δώσαμε χώρο στον αντίπαλο. Δεν ήμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση διότι παίζουμε πάντα για τη νίκη. Παρόλα αυτά κρατάμε τη βαθμολογική απόσταση. Στο α' μέρος υπήρξε περισσότερη πίεση. Μετά το γκολ νιώσαμε άβολα αλλά ισοφαρίσαμε γρήγορα. Στο β' μέρος υπήρχε περισσότερος έλεγχος στο παιχνίδι και παραπάνω ηρεμία».

Τόμας Βατσλίκ.

«Καλός ο βαθμός, κρατήσαμε το +9. Αν και ήρθαμε για τη νίκη, πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τον βαθμό. Είμαι κι εγώ χαρούμενος που γύρισα νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν μετά τον τραυματισμό μου».

Ακολούθως, όταν ρωτήθηκε για το γεγονός ότι αποτελεί τον αντικαταστάτη του Ζοζέ Σα που έφυγε από τον Ολυμπιακό και ξεχωρίζει στην Premier League, ανέφερε:

«Δεν είναι εύκολο να αντικατασταθεί, είναι δύσκολο, αλλά κι εγώ έχω αρχίσει να βρίσκω τον εαυτό μου, χρειάζεται όμως δουλειά. Είναι μεγάλη πρόκληση να αντικαταστήσω τον Σα, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και θα τα καταφέρω».

Τικίνιο.

«Μου ταιριάζουν αυτά τα ματς όπου χρειάζεται η σωματική προσπάθεια και επαφή. Είμαι χαρούμενος όμως που παίζω και βοηθώ με τα γκολ την ομάδα μου, γκολ που έρχονται με την βοήθεια των συμπαικτών μου».

Για τα συνεχόμενα ματς:

«Οι υποχρεώσεις είναι πολλές, τα ματς είναι πολλά αλλά πρέπει αν ανταποκριθούμε. Χρειάζεται δουλειά στην προπόνηση και όλοι να είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε».

Για την σιγουριά των εννέα βαθμών:

« Πρέπει να συνεχίσουμε, η χρονιά έχει δρόμο. Να είμαστε συγκεντρωμένοι, τίποτε δεν έχει τελειώσει και το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου