Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Σάρωσε στα βραβεία ΠΣΑΠ ο Ολυμπιακός!

Τα σάρωσε όλα στα βραβεία ΠΣΑΠ ο Θρύλος του Πέδρο Μαρτίνς! Ο Ολυμπιακός κατέκτησε πέρσι δια περιπάτου το πρωτάθλημα και οι παίχτες του Ολυμπιακού τα πήρανε όλα στα βραβεία του ΠΣΑΠ.

Πιο συγκεκριμένα ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί αναδείχθηκε καλύτερος ξένος ποδοσφαιριστής της Super League, ενώ πήρε και το αντίστοιχο βραβείο επειδή αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα.

Ο Ζοσέ Σα ψηφίστηκε ως ο καλύτερος τερματοφύλακας της Superleague για τη σεζόν 2019/2020, καλύτερος Έλληνας παίχτης ο Κώστας Τσιμίκας, καλύτερος νέος παίχτης ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης, καλύτερος διαιτητής ο Τάσος Σιδηρόπουλος και καλύτεροι Έλληνες του εξωτερικού οι Τάσος Μπακασέτας και Ταξιάρχης Φούντας.

Παράλληλα έξι παίκτες των πρωταθλητών Ελλάδας βρέθηκαν στην κορυφαία 11άδα του περσινού πρωταθλήματος. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τους Ζοσέ Σα, Ρούμπεν Σεμέδο, Κώστα Τσιμίκα, Ομάρ Ελαμπντελαουί, Ματιέ Βαλμπουενά και Γιουσέφ Ελ Αραμπί. Και την υπόλοιπη ενδεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρισβάνης, Κουρμπέλης, Μίσιτς, Φετφατζίδης και Λιβάγια.

Καλύτερος ξένος ο Ελ Αραμπί.

"Είμαι χαρούμενος ήταν μια καλή χρονιά. Είμαι χαρούμενος για το νταμπλ και που βγήκα πρώτος σκόρερ, το οφείλω σε όλη την ομάδα". Ερωτηθείς για το γκολ που ξεχωρίζει απ' όσα πέτυχε πέρυσι απάντησε: "Όλα τα γκολ είχαν μεγάλη σημασία γιατί μας βοήθησαν να πάρουμε το τρόπαιο. Για αυτό ήρθα. Ελπίζω και φέτος να συνεχίσω εξίσου καλά και στο πρωτάθλημα και στο Europa League" δήλωσε ο Αραμπί.

Ενώ στην ερώτηση για το αν θα συνεχίσει να αφιερώνει τα γκολ του στον μικρό του αδερφό απάντησε: "Έχω πολύ κόσμο που θα ήθελα να αφιερώσω τα γκολ, τους φίλους μου, την οικογένεια μου και στον κόσμο μας που λείπει από το γήπεδο".

Τέλος για τους άλλους δύο υποψηφίους για τον τίτλο του καλύτερου ξένου και αν του κρατάει μούτρα (σ.σ. γέλια) ο Βαλμπουενά υποστήριξε: "Όχι καθόλου, είναι χαρούμενος. Και εκείνος βέβαια αξίζει το βραβείο όσο εγώ. Είμαστε χαρούμενοι για όσα έχουμε καταφέρει σαν ομάδα. Θέλω να συνεχίσουμε έτσι".

Καλύτερος τερματοφύλακας ο Ζοσέ Σα.

 "Είμαι ευτυχισμένος για το βραβείο και πόσο μάλλον που το διεκδίκησα σε τόσο καλούς αντίπαλους. Είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς της περασμένης" δήλωσε αρχικά ο Σα.

Σε ερώτηση για τις λίγες αλλά καίριες επεμβάσεις του και πόσο εύκολο είναι αυτό ο Πορτογάλος γκολκίπερ είπε: "Είναι πραγματικότητα πως όταν παίζεις για μια ομάδα μεγάλη όπως είναι ο Ολυμπιακός είναι λίγες ευκαιρίες οι φάσεις που έχεις αλλά πρέπει να είσαι εκεί".

Ο Ζοζέ Σα μίλησε και για το πρότυπο του λέγοντας: "Ο Νόιερ μου άρεσε, ο Ίκερ Κασίγιας αλλά αγαπημένος μου υπήρξε και ο Μπουφόν". Για το αν θέλει να κρατήσει το μηδέν με την Αϊντχόφεν: "Φυσικά είναι στόχος μου. Αλλά γενικότερα να μην δέχομαι γκολ σε κάθε ματς"

Καλύτερος Έλληνας παίχτης ο Κώστας Τσιμίκας.

"Ναι είχα σοκαριστεί πολύ, είναι τιμητικό να σε ψηφίζουν συνάδελφοι σου ποδοσφαιριστές, Οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Πήγα να παίξω στο εξωτερικό για δύο χρόνια, γύρισα έτοιμος, δούλεψα σκληρά και ήταν ένα όνειρο ζωής για μένα αυτή η μεταγραφή".

Ενώ για το αν υπάρχει μια κομβική στιγμή στην περσινή καριέρα τόνισε: "Δεν θα το έλεγα αυτό, ο κόουτς Μαρτίνς και το κλίμα που υπήρχε στην ομάδα ήταν το σημείο κλειδί, πάντα ενωμένοι, ο ένας που έπαιζε για τον άλλο. Τους ευχαριστώ γιατί αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ".

Ενώ για το ποια συμβουλή ακούει καθημερινά: "Να σας πω την αλήθεια τα λόγια που ακούω πάντα είναι αυτά που με βοηθάνε περισσότερο, με σκληρή δουλειά να πετύχεις όσα θες". Και σε ερώτηση για το ποιοι είναι οι κολλητοί του πλέον στη Λίβερπουλ τόνισε: "Όλη η ομάδα ήταν φιλική μαζί μου. Με τον Σακίρι, τον Σαλάχ και τον Ντιάγκο που είμαστε καθημερινά μαζί, συζητάμε περισσότερο, και οι τρεις τους είναι περισσότερο κοντά σε μένα".

Όσο για το που αφιερώνει το βραβείο του τόνισε: "Σίγουρα στην οικογένεια μου, σε όσους είναι δίπλα μου, στα σκυλάκια μου. Σε όσους με στηρίζουν καθημερινά και στους καλύτερους μου φίλους".

Καλύτερος νέος παίχτης ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης.

 "Οι πρώτες εντυπώσεις μπορώ να πω ότι είναι... κρύες. Έχω μπει στο ρυθμό και συνηθίζω, έχω συναντήσει και αρκετούς Έλληνες που με βοηθάνε στην προσαρμογή μου και είναι σημαντικό". Για το πως τον υποδέχτηκαν στην Φορτούνα είπα: "Στην πρώτη προπόνηση με φώναζαν ο νέος Γιακουμάκης. Μπορώ να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της".

Καλύτερος προπονητής ο Πέδρο Μαρτίνς.

Είμαι συγκινημένος που παίρνω το βραβείο αυτό γιατί προέρχεται από τους πρωταγωνιστές. Είμαι ικανοποιημένος και θέλω να το μοιραστώ με τους παίκτες μου γιατί χάρη στη δουλειά τους πήρα το βραβείο αυτό. Και να πω τόσο ο κ. Δώνης όσο και ο κ. Σίμος έκαναν εξαιρετική δουλειά και θα μπορούσαν να το πάρουν αυτοί".

"Αυτό που προσπαθώ είναι να προσφέρω το δυνατόν περισσότερα στην ομάδα. Να παρουσιάζουμε ωραίο θέαμα, αυτό αναγνωρίζεται θεωρώ, δεν ακούμε τι λένε και αυτό που προσπαθώ να μεταφέρω στους ποδοσφαιριστές μου είναι να δουλεύουμε με σεβασμό στο ελληνικό ποδόσφαιρο γιατί και εγώ είμαι ξένος και έχω έρθει να δουλέψω εδώ".

Σε ερώτηση για το τι θα κρατούσε από τον ελληνικό λαό και τι θα άλλαζε είπε: "Όσον αφορά τον ελληνικό λαό και την Ελλάδα δεν θα μπορούσα, ούτε θα ήθελα να αλλάξω τίποτα. Βρίσκω πολλά κοινά με την Πορτογαλία. Όσο για το ποδόσφαιρο θα ήθελα όσο είμαι εδώ να προσφέρω, να το αναβαθμίσω, να γίνει ελκυστικό, να το βλέπουν περισσότερο, να είναι ανταγωνιστικό, με ωραίους αγωνιστικούς χώρους και όμορφα παιχνίδια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου