Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Καραπαππάς: «Ο λαός στην Ελλάδα γελάει με τους κλόουν και τα πρόβατα τους»

Καραπαππάς: «Ο λαός στην Ελλάδα γελάει με τους κλόουν και τα πρόβατα τους» | to10.gr
Σε νέα ανάρτηση του ο Γ' Αντιπρόεδρος και Επιχειρησιακός Διευθυντής της ΠΑΕ Ολυμπιακός Κώστας Καραπαπάς, έδωσε μια ακόμη απάντηση στον Γιώργο Σαββίδη που συνέχιζε να δυναμιτίζει το κλίμα. Τονίζοντας ότι ο κόσμος γελάει με τους κλόουν και τα πρόβατα και όχι με όσους εργάζονται σκληρά.

Δείτε αναλυτικά την ανάρτηση του Καραπαπά:

«Τιμή μου και καμάρι μου να είμαι υπάλληλος μικρέ κομπλεξικέ νάνε. Δουλεύω όλη μέρα, δεν ξύνομαι σαν εσένα και είμαι ευλογημένος να δίνω όλο μου το χρόνο στην ομάδα που λατρεύω! Ο λαός στην Ελλάδα (θα το μάθεις κάποτε κι εσύ και ο μπαμπάς σου) γελάει με τους κλόουν και τα πρόβατα τους! όχι με όσους εργάζονται σκληρά… »


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου