Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Λαμίας για την 25η αγωνιστική της Super League. Οι ερυθρόλευκοι με την νίκη τους, αυτή αύξησαν την διαφορά από τους διώκτες τους. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.

«Ήταν ένα καλό πρώτο ημίχρονο, βάλαμε νωρίς τα γκολ, αλλά στο δεύτερο μέρος το θέαμα δεν ήταν καλό. Το μυαλό των παικτών ήταν στην Άρσεναλ. Σε τέτοια παιχνίδια με άδεια γήπεδα, δεν βοηθάει η κατάσταση. Το κοινό θα μας βοηθούσε για να έχουμε καλύτερη εικόνα στο δεύτερο μέρος. Το δεύτερο ημίχρονο θα το χαρακτήριζα κρύο».

Για τον Μπα:

«Έχουμε πολλούς τραυματισμούς στην ίδια θέση, στο κέντρο της άμυνας. Ο Μπα θα είναι έτοιμος πιστεύω για την Πέμπτη. Ελπίζω ότι δεν είναι σοβαρό. Στο ποδόσφαιρο συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Συμβαίνουν κάποια που σε ανησυχούν, αλλά πιστεύω όλα θα πάνε καλά».

Για την Άρσεναλ:

«Η ομάδα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη και πρέπει να προσαρμοστούμε στις καταστάσεις. Δε βοηθούν οι άδειες εξέδρες. Αν είχε κόσμο εδώ, θα απαιτούσε καλύτερο θέαμα. Είμαστε καλά πνευματικά και σωματικά για το παιχνίδι της Πέμπτης. Όλη η ομάδα από άποψη φυσικής κατάστασης είναι καλά. Αυτό μας κάνει να νιώθει καλά».

Για τα λόγια του Γρηγορίου:

«Είμαι περήφανος να ακούω τόσο καλά λόγια από τους συναδέλφους μου. Εχω καλή σχέση με τους προπονητές. Αποδέχομαι τα καλά λόγια και ανταποδίδω γιατί ο κ. Γρηγορίου έχει κάνει μία πολύ καλή δουλειά στην Λαμία».

Γιαν Εμβιλά.

Για την εξέλιξη του αγώνα με τη Λαμία:

«Είναι πολύ σημαντικό το σημερινό γιατί ο βασικός μας στόχος είναι το πρωτάθλημα. Θέλουμε να πάμε στα πλέι οφ με πολλούς βαθμός. Κάναμε ένα πολύ καλό πρώτο ημίχρονο και τελειώσαμε το ματς. Επίσης είναι θετικό ότι δεν δεχτήκαμε γκολ κι έτσι ξεκινήσαμε καλά την προετοιμασία μας για την Άρσεναλ».

Για το γεγονός ότι παίζει στόπερ:

«Θα βρίσκομαι στο γήπεδο όπου μου ζητήσει ο προπονητής. Έχω μία εμπειρία στη θέση αυτή. Ελπίζω να γυρίσει γρήγορα ο Μπα γιατί τον έχουμε πολύ μεγάλη ανάγκη. Όλους τους παίκτες τους έχουμε ανάγκη. Και για την επιστροφή του Σεμέδο ανυπομονούμε, όμως αν μου το ζητήσει ο προπονητής θα παίξω και σε αυτή τη θέση».

Για το παιχνίδι με την Άρσεναλ:

«Θα πρέπει να τα δώσουμε όλα. Ελπίζω ότι έχει έρθει η στιγμή να πάρω μία νίκη με την Άρσεναλ. Το σημαντικό είναι η ομάδα μας. Να παίξουμε με ψυχή και πάθος. Θα πρέπει να είμαστε πολεμιστές για να πάρουμε τη νίκη σε αυτό το παιχνίδι».

Θανάσης Ανδρούτσος.

Για το γεγονός ότι φόρεσε το περιβραχιόνιο του Ολυμπιακού:

«Μεγάλη τιμή, ήταν ένα όνειρο που είχα από μικρός. Είναι η μεγαλύτερη τιμή για κάποιον παίκτη που μεγαλώνει σε ένα σύλλογο όπως ο Ολυμπιακός, να φορέσει το περιβραχιόνιο της πρώτης ομάδας. Είναι πολύ συγκινητικό.

Δεν κατάλαβα ακριβώς τι έγινε. Εκείνη τη στιγμή δεν ξέραμε ποιος θα πάρει το περιβραχιόνιο και ο Σωκράτης μαζί με τον Μασούρα αποφάσισαν να μου το δώσουν, γιατί ήμουν ο παλαιότερος και έτσι το πήρα εγώ».

Για το αν είναι στο παρελθόν η θέση του μέσου:

«Δεν είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν. Είναι μια θέση που την γνωρίζω, μαθαίνω και την άλλη, είναι καλό και χρήσιμο για μια ομάδα να γνωρίζει ένας παίκτης πολλές θέσεις. Ο προπονητής αποφάσισε να με βάλει στη μεσαία γραμμή και θα έκανα ότι μπορούσα για να βοηθήσω την ομάδα μου.

Έχω περάσει από όλες τις θέσεις. Δύο θέσεις δεν έχω παίξει, είναι αριστερό μπακ και τερματοφύλακας».

«Γι΄αυτό είμαστε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, για να προσαρμοζόμαστε και να διαχειριζόμαστε σωστά τα παιχνίδια. Έχουμε ένα πολύ δυνατό πλάνο και ένα γκρουπ ως ομάδα και κάθε παίκτης μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιονδήποτε αγώνα».

Για τη θέση που του αρέσει να αγωνίζεται:

«Όπου με βάλει ο προπονητής μου. Η αλήθεια είναι ότι με τόσες θέσεις που έχω αλλάξει, αισθάνομαι παντού καλά, γιατί δεν έχω καθιερωθεί σε μια θέση για να τη συνηθίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου