Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Στον Ολυμπιακό οι Παπαναστασίου και Κανετίδου!

Δύο ακόμη μεταγραφές-επένδυση έκανε ο Ολυμπιακός στο πόλο γυναικών. Πιο συγκεκριμένα οι ερυθρόλευκοι απέκτησαν την διεθνή περιφερειακό Δήμητρα Παπαναστασίου,καθώς και την Ελένη Κανετίδου που επίσης είναι διεθνής και αγωνίζεται στην περιφέρεια.

Δείτε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη για την Παπαναστασίου:
Στον Θρύλο η Παπαναστασίου
«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Δήμητρα Παπαναστασίου. Η διεθνής αθλήτρια (ημ.γεν. 11/8/1999), αγωνίζεται στην περιφέρεια και εντάσσεται στο ρόστερ της ομάδας μας».

Δείτε τις δηλώσεις της παίχτριας:

 «Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι και εγώ πλέον μέλος της ομάδας του Ολυμπιακού, ενός τόσο μεγάλου σωματείου με σπουδαίες παίκτριες.
Θα προσπαθήσω και εγώ από την πλευρά μου να βοηθήσω όσο μπορώ και να φανώ αντάξια των προσδοκιών του προπονητή μου και των ανθρώπων της ομάδας».

Δείτε την ανακοίνωση του Ολυμπιακού για την Κανετίδου:
Επένδυση στο μέλλον και με Κανετίδου
«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Ελένη Κανετίδου. Η διεθνής αθλήτρια (ημ.γεν. 20/2/2001), αγωνίζεται στην περιφέρεια και εντάσσεται στο ρόστερ της ομάδας μας».

Δείτε τις δηλώσεις της παίχτριας:

«Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και συγχρόνως μεγάλη τιμή, που πλέον αποτελώ κι εγώ μέλος του Ολυμπιακού, μιας απο τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης στον χώρο της Υδατοσφαίρισης.
Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα αλλά και μεγάλη ευθύνη. Πολύ μεγάλο βήμα για εμένα και θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για τον προπονητή και την ομάδα μου».


#‎Κόκκινο_DNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου