Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Καταγγελίες Ζόριτς για την διοίκηση της ΑΕΚ:"Η ΑΕΚ με είχε εκβιάσει να υπογράψω νέο συμβόλαιο"


Απίστευτες καταγγελίες κατά της διοίκησης της ΑΕΚ από τον Μαυροβούνιο εξτρέμ, Ντάρκο Ζόριτς. Ο Ζόριτς μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του και έκανε λόγο ότι δέχτηκε εκβιασμούς από παράγοντες της ΑΕΚ με σκοπό να ανανεώσει το συμβόλαιο του και μάλιστα όπως τόνισε αυτός ήταν και ο λόγος που παραγκωνίστηκε από τους αγώνες της πρώην ομάδας του. Διαβάστε τι δήλωσε ο Μαυροβούνιος εξτρέμ:
"Είμαι χαρούμενος που τελείωσε το θέμα. Πέρασα όμορφες και άσχημες στιγμές με την ομάδα, ωστόσο οι άνθρωποι της ΑΕΚ με εκβίασαν να υπογράψω νέο συμβόλαιο, αλλά δεν ήθελα σε καμία περίπτωση. Και ως εκ τούτου παρέμεινα στην αφάνεια τόσο καιρό. Ευτυχώς τελικά συμφωνήσαμε να τερματίσουμε τη συνεργασία μας και αυτό είναι τώρα το σημαντικό.
Πίστευα ότι θα είχα την ευκαιρία να αποδείξω αυτά που μπορούσα στο σύλλογο, αλλά δεν συνέβη. Έχω μείνει πολύ καιρό έξω αλλά έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και θα επιστρέψω πιο δυνατός.
Έχω κάποιες προσφορές από αρκετούς συλλόγους. Τώρα θέλω να ξεκουραστώ. Είμαι σε συνεχή επικοινωνία με τους ατζεντήδες και σε λίγο καιρό θα μάθετε περισσότερα. Προτιμώ να αγωνιστώ στο εξωτερικό, ωστόσο προέχει να κάνω τη σωστή επιλογή για μένα", υποστήριξε ο Ντάρκο Ζόριτς στο "CDM".

Κάνει τέτοια πράγματα ο ''τίγρης'' πέφτουμε από τα σύννεφα.

#‎Κόκκινο_DNA
#‎Ο_λαός_του_Ολυμπιακού_δίνει_τις_απαντήσεις_του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου