Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Ο ''ηθικός αυτουργός'',η...''εξυγιάνση'' και η ανύπαρκτη δικαιοσύνη!



Το σχέδιο είναι σαφές: αφού δεν μπορούν οι παο,κουλα,μπαοκ να φτάσουν τον πρώτο,προσπαθούν να καταστρέψουν το ελληνικό ποδόσφαιρο,είτε με λάσπη,είτε με την οπαδική βία. Στο χθεσινό ματς της Τούμπας έγιναν αίσχη από οπαδούς και παίχτες του παοκ,με τον εξής μοναδικό σκοπό: αφού χάσανε είπανε να κάνουν επεισόδια με την παραμικρή αφορμή,για να τα ρίξουν πάλι στην διαιτησία και στο δήθεν κατεστημένο. Δηλαδή ο γείτονας έχει τρεις κατσίκες και εγώ έχω μια κατσίκα στο κτήμα μου. Αντί να κοιτάξω πως να καταφέρω να έχω και εγώ τρεις ή περισσότερες κατσίκες στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού να φτάσω τον αντίπαλο μου,εύχομαι να ψοφήσουν οι κατσίκες του γείτονα ή να καταστρέψω όλα τα αγροκτήματα έτσι ώστε να μην έχει κανένας κατσίκες,γιατί εγώ είμαι αποτυχημένος. Το ίδιο συμβαίνει και στο ελληνικό ποδόσφαιρο,όπου ο Θρύλος σας έχει γλεντήσει επειδή έχει καλύτερη ομάδα και εσείς προσπαθείτε να διαλύσετε το προϊόν που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο,επειδή δεν μπορείτε να τον φτάσετε. Ο Ιβάν Σαββίδης πριν λίγες εβδομάδες μετά τον αγώνα Ολυμπιακός-μπαοκ στο Καραϊσκάκης δήλωσε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ευχαριστημένος από την φιλοξενία του Ολυμπιακού,επειδή άκουσον-άκουσον οι οπαδοί έλεγαν κάποια υβριστικά συνθήματα,παρότι οι πάντες παραδέχτηκαν ότι το γήπεδο ήταν εκκλησία. Μετά από αυτήν την δήλωση,θα περίμενε κανείς ότι.... ο ''εξυγιαντής'' Σαββίδης θα είχε μαζέψει τους ούγκανους μπουγατσόμαχους οπαδούς του. Αντ' αυτού όλη η Ελλάδα είδε τα απερίγραπτα αίσχη που έγιναν για άλλη μια φορά στο κοτέτσι της Τούμπας.Και ενώ θα περίμενε κανείς ο Σαββίδης να βγει και να καταδικάσει τα έκτροπα,έριξε τις ευθύνες στην διαιτησία,προς έκπληξη όλων,αφού ολόκληρη η αντικειμενική φίλαθλη γνώμη,είδε ο μπαοκ ευνοήθηκε από την διαιτησία,αφού και το γκολ του Μακ προήλθε από επιθετικό φάουλ στον Φορτούνη και δεν δόθηκαν δύο πέναλτι υπέρ του Θρύλου. Μετά από όλα αυτά θα περίμενε κανείς τον υπουργό Κοντονή και την αθλητική δικαιοσύνη υποδειγματικά να τιμωρήσει την υπαίτια ομάδα και όμως ο υφυπουργός μιλάει για διακοπή του πρωταθλήματος και του κυπέλλου. Δηλαδή θα τιμωρηθούν όλες οι ομάδες για τα αίσχη που έκαναν οι μπουγατσομάχοι. Η δικαιοσύνη θα πρέπει να είναι αυστηρή με αυτόν που κάνει τα επεισόδια και περιμένουμε τις εξελίξεις. Τέλος είναι απίστευτο δημοσιογράφους να δικαιολογούν και μάλιστα δήθεν αντικειμενικούς να δικαιολογούν τα απίστευτα χθεσινά έκτροπα.

#‎Κόκκινο_DNA‬
‪#‎Ο_λαός_του_Ολυμπιακού_δίνει_τις_απαντήσεις_του‬

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου