Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός παρά την ''εξυγιαντική'' διαιτησία, επικράτησε του ΝΠΣ Βόλου και παρέμεινε στην κορυφή της Super League. Οι ερυθρόλευκοι παραμένουν αήττητοι σε δέκα παιχνίδια στο πρωτάθλημα. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.


Την εικόνα του α' μέρους και το πόσο τον προβλημάτισε: Είναι αλήθεια πως πρέπει να το αναλύσουμε. Την ευθύνη την έχουμε εμείς. Δεν κάναμε την πνευματική προετοιμασία. Μπήκαμε με έλλειψη συγκέντρωσης και δεν ήμασταν επιθετικοί. Χάσαμε τα πρώτα λεπτά του αγώνα. Ήταν κάτι που δεν μας άρεσε. Όταν ξεκινάς έτσι είναι κάτι άσχημο και δεν πρέπει να επαναληφθεί.

Τη νίκη και το τι δεν θα ήθελε να δει ξανά: Στο α' μέρος κάναμε πολλά λάθη. Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι και ήμασταν χαλαροί. Ευτυχώς στο β' μέρος το διορθώσαμε αυτό.

Την αλλαγή του Βινάγκρε και τον Τιάγκο Σίλβα: Ο Βινάγκρε βρήκε γιατί είχαμε και αυτόν και τον Μάριο και είναι πολύ επιθετικογενείς. Δεν είχαμε σταθερότητα στην άμυνά μας. Βγήκε ο Μπα που είχε και κίτρινη κάρτα και η άμυνά μας απέκτησε σταθερότητα. Η απόδοση του Τιάγκο Σίλβα με άφησε πολύ ικανοποιημένο για πρώτο ματς.

Το πόσο βοηθάει αυτή η νίκη: Είναι σημαντικό που πήραμε τους 3 βαθμούς. Επίσης και τα γκολ. Όμως το σκορ δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του αγώνα. Ο Βόλος είναι μία πολύ καλή ομάδα και ψηλά στη βαθμολογία. Στο β' μέρος χρειαστήκαμε την ψυχική δύναμη όλων των παικτών. Είναι σημαντικό να γυρνάς ένα παιχνίδι. Δεν μπορούμε όμως να σταθούμε στα πολλά γκολ. Είναι σημαντικό αυτό το αποτέλεσμα για το ματς με την Πόρτο που είναι πολύ σημαντικό για τις φιλοδοξίες μας για την Ευρώπη και για να συνεχίσουμε στο Europa League.

Τιάγκο Σίλβα.

«Είμαι χαρούμενος που έδωσα το πρώτο μου ματς με τον Ολυμπιακό. Δεν παίξαμε καλά, αλλά είχαμε ανάγκη να επιστρέψυμε στις νίκες μετά και την ήττα από τη Μαρσέιγ. Δεν έχω ζήσει ακόμη πολλές εμπειρίες με τον Ολυμπιακό. Υπάρχουν διαφορές με την Αγγλία. Πάντως, όλοι θέλουν να κερδίσουν τον Ολυμπιακό», είπε αρχικά.

Και συνέχισε.  «Ήθελα  μεγαλύτερο στόχο στην καριέρα μου και νομίζω πως τον έχω βρει. Γι αυτό ήρθα στην ομάδα. Για να γίνω πρωταθλητής». Οσο για το ματς με την Πόρτο που ακολουθεί σχολίασε πως «θέλουμε και να κερδίσουμε και να αποδείξουμε πως αξίζουμε να βρισκόμαστε στην Ευρώπη».

Γιουσέφ Ελ Αραμπί.

Το χατ τρικ: Έκανα αυτό που είχα πει. Είμαι ευτυχισμένος για τη νίκη μας σήμερα.

Το εάν το είχε ανάγκη: Ναι φυσικά το είχα ανάγκη μετά την απουσία μου. Ήταν δύσκολο αυτό το διάστημα. Στο α' μέρος δεν ήταν τόσο καλά τα πράγματα. Στο β' όμως βελτιωθήκαμε και πήραμε τη νίκη.

Το παιχνίδι: Πραγματικά δεν ήμασταν καλοί στο α' μέρος. Είχε δίκιο ο προπονητής μας και στο 2ο μέρος αλλάξαμε την απόδοσή μας. Ήταν μία νίκη που αξίζαμε. Δείξαμε ομάδα με χαρακτήρα και που αλλάζει την εικόνα της.

Το εάν είναι καλή συγκυρία τα γκολ του: Πραγματικά είναι πολύ καλή στιγμή. Το παιχνίδι με την Πόρτο είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Είναι πολύ σημαντική η πρόκριση και θα τα δώσουμε όλα.

Τον κορονοϊό: Νομίζω πως όλα έχουν αλλάξει. Όλοι δοκιμαζόμαστε. Παίζουμε σε γήπεδα χωρίς κόσμο. Στην Αγγλία παίζουν με κόσμο. Ξέρουμε πως ο κόσμος δοκιμάζεται και το τι συμβαίνει αλλά θέλουμε να παίζουμε με κόσμο.

Τον Χασάν: Πραγματικά θα μας λείψει. Εμένα μου λείπει. Τον έχει ανάγκη η ομάδα. Ελπίζουμε η περιπέτειά του να έχει τέλος και ελπίζουμε να σταματήσουμε να χάνουμε παίκτες.

Τον πανηγυρισμό του με ένα γράμμα και τις φάσεις που πρέπει να αξιοποιούνται: Είναι το γράμμα L. Είναι το αρχικό γράμμα του μικρού μου αδερφού και πάντα το κάνω για να του αφιερώσω το 2ο γκολ. Είναι γενικά πολύ σημαντικό να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες μας. 

Το ότι συγκρίνεται με παλιούς μεγάλους φορ του συλλόγου: Είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να συνεχίσω έτσι. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό αλλά κυρίως θέλουμε τον 12ο παίκτη μας. Να δούμε ξανά το γήπεδο γεμάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου