Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Κίμκι με 88-105 και επέστρεψε στις νίκες μετά από τρία σερί ανεπιτυχή αποτελέσματα. Δείτε τι δήλωσαν μετά του παιχνιδιού ο Γιώργος Μπαρτζώκας, καθώς και οι παίχτες του  Ολυμπιακού.

Γιώργος Μπαρτζώκας.

«Ήταν μια πολύ σημαντική νίκη για εμάς στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Είμαστε κοντά στο τέλος του πρώτου γύρου της Euroleague και στο διάστημα αυτό είχαμε αρκετά σκαμπανεβάσματα.

Έχουμε ένα ακόμη παιχνίδι να δώσουμε κόντρα στην Βιλερμπάν εκτός έδρας. Οπότε για εμάς ήταν πολύ σημαντικό να κλείσουμε τη χρονιά με μια εκτός έδρας νίκη επί της Xίμκι. Όλοι ξέρουν πόσο σεβασμό τρέφω για αυτή την ομάδα, όπως και για όλο τον οργανισμό, τους φιλάθλους και τους παίκτες.

Συγχαρητήρια  στους παίκτες μου, ήταν μια καλή νίκη. Όσον αφορά στο κλειδί της νίκης, θεωρώ πως ήταν η αμυντική μας προσπάθεια στην 3η περίοδο, καθώς και η άμυνα του Τζένκινς για 23-24 λεπτά πάνω στον Σβεντ. Γιατί όσο ο Τζένκινς δεν βρισκόταν στο παρκέ ο  Σβεντ έδειξε το καταπληκτικό του ταλέντο. Ο Τζένκινς ήταν το κλειδί, όμως, ήταν μια ομαδική προσπάθεια και θέλω δώσω τα εύσημα σε όλους».

Σάσα Βεζένκοβ.

«Είχαμε τρεις ήττες στη σειρά. Χαρούμενοι που κερδίσαμε και επιστρέψαμε στα θετικά αποτελέσματα.

Παίξαμε πολύ καλή άμυνα στο δεύτερο ημίχρονο. Ήταν επιτυχία η παρουσία μας στο πίσω μέρος του παρκέ μετά την ανάπαυλα».

Κώστας Σλούκας.

«Είπαμε στο ημίχρονο πως πρέπει να παίξουμε καλύτερη άμυνα. Αυτό και κάναμε. Φεύγουμε μια σπουδαία νίκη από τη Χίμκι.

Σημαντικό το ρεκόρ και ο τρόπος που τα δημιουργήσαμε, αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε την άμυνα που πρέπει να παίξουμε».

Τσαρλς Τζένκινς.

«Η δουλειά μου είναι να παίζω άμυνα. Κάναμε σπουδαία δουλειά σαν ομάδα, στην τακτική του αγώνα.

Ο Σλούκας έκανε σπουδαία δουλειά δημιουργώντας και για τον εαυτό του σουτ, αλλά και για όλους τους υπόλοιπους.

Δεν είμαι σκόρερ. Δουλειά μου είναι να βοηθώ την ομάδα μου στην άμυνα.

Δεν είναι σκέψη μου να βάζω καλάθια, αλλά να δυσκολεύω τους αντιπάλους μας στο πίσω μέρος του παρκέ. Αυτή είναι η δουλειά μου και από αυτό παίρνω... περηφάνια.

Αν έχω ελεύθερο σουτ φυσικά και θα το πάρω. Αλλά δεν είναι η αρχική σκέψη μου αυτή.

Έχουμε σκόρερ που μπορούν να το κάνουν αυτό... κατά βούληση. Εγώ πρέπει να παίζω άμυνα και για αυτό είμαι εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου