Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Τέλος η Γέμελος από τον Ολυμπιακό, αλλά υποσχέθηκε ότι θα γυρίσει!

Ολυμπιακός: Στο WNBA η Τζάκι Γέμελος! - to10.gr
Παρελθόν αποτελεί από τον Ολυμπιακό η Τζάκι Γέμελος! Η Γέμελος θα συνεχίσει την καριέρα της, στην Τουρκία και πιο συγκεκριμένα στην Καϊσερισπόρ. Η ελληνοαμερικανίδα πλέι μέικερ ήταν η φετινή ηγέτιδα του Ολυμπιακού και η ίδια πρόσφερε να μέγιστα έτσι ώστε ο Ολυμπιακός να κατακτήσει το 5ο σερί πρωτάθλημα του.
Η Γέμελος ήθελε να πάει στην Τουρκία, καθώς η ίδια το θεωρεί ως το κορυφαίο πρωτάθλημα στην Ευρώπη, αλλά ταυτόχρονα υποσχέθηκε ότι θα ξαναγυρίσει πίσω στον Ολυμπιακό πριν το τέλος της καριέρας της.

Δείτε τι δήλωσε η Γέμελος:

«Πάντα έλεγα ότι ήθελα να παίξω στην Τουρκία πριν κλείσω την καριέρα μου. Είναι ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα, αν όχι το καλύτερο της Ευρώπης. Είναι τρελό γιατί ήμουν βέβαιη ότι θα επέστρεφα στην Ελλάδα για να παίξω στον Ολυμπιακό. Στο τέλος έκρινα πως ήταν η καλύτερη απόφαση για μένα και την καριέρα μου. Τώρα είναι σημαντικό για μένα να παίξω στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και είμαι τόσο ενθουσιασμένη που πηγαίνω στην Καϊσερισπόρ. Προς τους φίλους του Ολυμπιακού, είμαι σίγουρη ότι θα επιστρέψω στην Ελλάδα να παίξω ξανά. Απλά όχι την ερχόμενη σεζόν. Σας αγαπώ όλους και σας ευχαριστώ για τη φετινή αξέχαστη χρονιά.


Είναι ώρα να αναπροσαρμόσω τη συγκέντρωσή του στη νέα μου ομάδα και να ξεκινήσω να προετοιμάζομαι για το τουρκικό πρωτάθλημα και τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Είμαι ενθουσιασμένη για αυτό και ανυπομονώ να γυρίσω στη δουλειά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου