Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Ανανέωσαν με τον Θρύλο Κανδύλας και Σανίκης!

Για άλλα τρία χρόνια ο Κανδύλας!«Έδεσε» και Σανίκη ο Θρύλος!
Ανανέωσαν με τον Ολυμπιακό ο Πέτρος Κανδύλας και ο Γρηγόρης Σανίκης.
Στον Ολυμπιακό για άλλα τρία χρόνια ο Κανδύλας.
Για άλλα τρία χρόνια ο Κανδύλας!
Παίχτης του Ολυμπιακού θα είναι για τα επόμενα τρία χρόνια ο διεθνής πλέι μέικερ Πέτρος Κανδύλας. Ο Κανδύλας ήταν εκ των πρωταγωνιστών του Ολυμπιακού την φετινή περιόδου και ο Ερασιτέχνης αποφάσισε να του ανανεώσει το συμβόλαιο του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Δείτε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη:

«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Πέτρο Κανδύλα. Ο Έλληνας διεθνής, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο τριετούς διάρκειας».

Δείτε τι δήλωσε ο παίχτης:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της συνεργασίας με τον Ολυμπιακό, ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ. Με τιμά ιδιαίτερα η πρόταση της ομάδας για συμβόλαιο τριετούς διάρκειας», δήλωσε αρχικά.
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Οι στόχοι μου είναι αντίστοιχοι με αυτούς της ομάδας μου. Θέλουμε να συνεχίσουμε το ίδιο δυνατά στην Ελλάδα, κατακτώντας όλους τους στόχους μας και να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στην Ευρώπη».
Κατέληξε, επισημαίνοντας: «Είμαι αισιόδοξος για αυτό, αφού θεωρώ ότι η ομάδα θα είναι ακόμα πιο δυνατή του χρόνου! Με την πολύτιμη βοήθεια του κόσμου μας, θα προσπαθήσουμε όλοι για το καλύτερο».

Παίχτης του Ολυμπιακού για τα επόμενα δύο χρόνια ο Σανίκης.
«Έδεσε» και Σανίκη ο Θρύλος!
Μετά τους Τσιλιμπάρη,Τζηρά,Κανδύλα,ο Ολυμπιακός ανανέωσε και το συμβόλαιο του Γρηγόρη Σανίκη. Ο Σανίκης ήταν από τους κορυφαίους του Ολυμπιακού την φετινή σεζόν,μια σεζόν στην οποία ο Ολυμπιακός κατέκτησε το νταμπλ και οι ερυθρόλευκοι με αυτόν τον τρόπο θέλησαν να κρατήσουν σταθερό τον κορμό της ομάδας. Ο Σανίκης υπέγραψε συμβόλαιο για δύο χρόνια με τους ερυθρόλευκους,που λογικά θα κλείσει και την καριέρα του,στον Ολυμπιακό.

Διαβάστε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη:

«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γρηγόρη Σανίκη. Ο Έλληνας διεθνής, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο διετούς διάρκειας».

Διαβάστε τις δηλώσεις του παίχτη:

«Μου δίνει ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση το γεγονός της παραμονής μου στον Ολυμπιακό για τα επόμενα δύο χρόνια, που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα είναι και τα τελευταία μου στην ενεργό δράση. Θεωρώ τιμή μου και ιδανική συγκυρία, την δυνατότητα που μου δίνεται να κλείσω την καριέρα μου ως αθλητής στον μεγαλύτερο σύλλογο της χώρας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Μιχάλη Κουντούρη και τους χορηγούς του τμήματος κ. Σοφοκλή Ξυνή και κ. Τίμη Πουρνάρα. Η συμφωνία μας επήλθε σε κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης και εκτίμησης. Όσο για την νέα σεζόν θα ευχηθώ υγεία πάνω απ όλα και να παραμείνουμε στην κορυφή με ένα δεύτερο συνεχόμενο νταμπλ».


Κόκκινο_DNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου