Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Η παρουσίαση των φετινών αποκτημάτων του Ολυμπιακού!

Η παρουσίαση των νέων αποκτημάτων του Θρύλου (vid)
Έγινε σήμερα το μεσημέρι η παρουσίαση των φετινών μεταγραφών του Ολυμπιακού. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός παρουσίασε τα νέα αποκτήματα της ομάδας τους:Καρντόσο, Μάριν, Ελιουνούσι, Ντε λα Μπέγια, Βιάνα, Μαρτίνς, Λεάλι, Ρομαό, Φιγκέιρας και Πασιένσια. Δείτε αναλυτικά τις δηλώσεις των παιχτών και το βίντεο με την παρουσίαση.
«Θα δώσω τα πάντα για να συνεισφέρω στον σύλλογο»
Ο σούπερ σταρ Καρντόσο που ήταν το μεγάλο μπαμ του καλοκαιριού για τον Ολυμπιακό δήλωσε:«Είμαι πολύ ευτυχισμένος και χαρούμενος που ανήκω σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο. Ελπίζω να μην απογοητεύσω κανέναν».
Σε ερώτηση που του έγινε για τον στόχο των 20 γκολ, ο ίδιος απάντησε: «Ελπίζω να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις προσδοκίες. Είναι σημαντικός για έναν παίκτη να ξεκινήσει καλά και να πετύχει το πρώτο γκολ ώστε να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα. Θα δώσω τα πάντα για να συνεισφέρω στον σύλλογο».
«Θα ήταν ωραίο να κατακτήσω ξανά το Europa League»
Το άλλο μεγάλο όνομα των μεταγραφών του Ολυμπιακού,ο Μάρκο Μάριν που έδειξε από την πρώτη αγωνιστική την μεγάλη του κλάση και αναδείχθηκε και mvp δήλωσε:«Χαίρομαι πολύ που είμαι μέλος αυτού του σπουδαίου συλλόγου και αυτού του γκρουπ παικτών. Μπορώ να πω με σιγουριά πως θα πετύχουμε τους στόχους μας. Νιώθω περηφάνια που θα φορώ αυτή τη φανέλα για τα επόμενα χρόνια. Έχω κατακτήσει δύο φορές το Europa League και θα ήταν ωραίο να το ξαναπετύχω, αλλά είναι μια δύσκολη διοργάνωση. Πρέπει να ξεκινήσεις καλά και μετά μπορείς να προχωρήσεις. Ελπίζω να πάμε όσο πιο μακριά μπορούμε».
«Είμαι πανέτοιμος να βοηθήσω»

Ο Μπρούνο Βιάνα σίγουρα δεν είναι γνωστός στο ευρύ κοινό,πάντως θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στην Βραζιλία και σίγουρα θα είναι ένα προσωπικό στοίχημα του Μπέντο,καθότι αποτελεί προσωπική του επιλογή ο Βραζιλιάνος στόπερ Ο Βιάνα έκανε τις εξής δηλώσεις:«Έχω έρθει στον Ολυμπιακό με την ίδια φιλοδοξία. Ο στόχος είναι κοινός. Όλοι θέλουμε να γράψουμε ιστορία με τον Ολυμπιακό, να έχουμε επιτυχίες και να γίνουμε καλύτεροι. Είμαι νέος, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Νιώθω πανέτοιμος και θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου σε όλη τη διάρκεια της σεζόν».
«Να συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία»
Σίγουρα δεν είναι το πολύ μεγάλο όνομα,αλλά έχει αρκετή εμπειρία,ήταν διεθνής με την ολυμπιακή ομάδα της χώρας του και ο Μπέντο τον γνωρίζει καλά. Ο λόγος για τον Άντρε Μάρτινς που στον επαναληπτικό με την Αρούκα έδειξε αρκετά καλά στοιχεία και βοήθησε τα μέγιστα για να πάρει ο Θρύλος την πολυπόθητη πρόκριση. Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην παρουσίασή του:
«Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο σε Ελλάδα και Ευρώπη. Θέλω να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου, προκειμένου να συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό, αλλά και στην Ελλάδα. Με έχουν υποδεχθεί πολύ καλά και νιώθω σαν να βρίσκομαι στη χώρα μου»

«Τεράστιος σύλλογος ο Ολυμπιακός»
Ένας παίχτης με έξι χρόνια παρουσίας στο Ισπανικό πρωτάθλημα,μόνο τυχαίος δεν είναι και από τα πρώτα του παιχνίδια με την ερυθρόλευκη φανέλα έδειξε ότι είναι αρκετά καλός,τουλάχιστον στα αμυντικά του καθήκοντα. Φυσικά αναφερόμαστε στον Ντε λα Μπέγια το νέο αριστερό μπακ της ομάδας. Ο Ισπανός αμυντικός στις δηλώσεις του είπε:«Είναι χαρά που βρίσκομαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, όπως ο είναι ο Ολυμπιακός. Είμαι λίγο καιρό, όμως έχω καταλάβει ότι έχει πολύ μεγάλη δυναμική στην Ελλάδα και απολαμβάνει το σεβασμό στην Ευρώπη. Ελπίζω να βοηθήσω και να πάει ακόμα καλύτερα στο μέλλον», είπε αρχικά.
Για το γεγονός ότι οι προπονητές τον εμπιστεύονται και του δίνουν θέση στην αρχική εντεκάδα, είπε: «Έχω έρθει με σκοπό να απολαύσω το ποδόσφαιρο και να βοηθήσω. Είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι εκτός Ισπανίας. Εχω βιώσει την εμπιστοσύνη των προπονητών και ελπίζω να κερδίσω και την εμπιστοσύνη του Πάολο Μπέντο».
«Είμαι ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό»
Αποτέλεσε την πρώτη μεταγραφή της χρονιάς. Ο λόγος για τον Ντιόγκο Φιγκέιρας, ο οποίος ξεκίνησε νωθρά ελέω Σάντσεθ,αλλά με τον συμπατριώτη του Μπέντο δείχνει σιγά-σιγά να βρίσκει τον καλό του ευατό, Ο Πορτογάλος αμυντικός δήλωσε:«Είμαι πολύ ευχαριστημένος και ευτυχισμένος που βρίσκομαι σε αυτή τη μεγάλη οικογένεια. Θέλω να βοηθήσω και να δοθεί συνέχεια σε αυτό το μεγάλο σερί κατάκτησης τίτλων. Ηταν κάτι που δεν το περιμέναμε. Θέλαμε να συνεχίσουμε στο Champions League. Δεν το καταφέραμε για πολλούς λόγους αλλά συνεχίζουμε στο Europa και ελπίζουμε να τα πάμε όσο καλύτερα γίνεται».
«Να πετύχουμε τους στόχους μας»
Νίκολα Λεάλι. Ένας τερματοφύλακας που ανήκει στην ''μεγάλη Κυρία'' του ποδοσφαίρου και σίγουρα ένας τερματοφύλακας με μπόλικο μέλλον μπροστά του. Ο Λέαλι αυτήν την στιγμή είναι δεύτερη επιλογή στην ομάδα,αλλά είναι βέβαιο ότι όποτε χρειαστεί θα βοηθήσει άμεσα την ομάδα. Ο Ιταλός πορτιέρο είπε:«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω έρθει στον Ολυμπιακό και θέλω να συνεχίσω τη σκληρή δουλειά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Ο κύριος στόχος είναι μέσα από την προπόνηση να γινόμαστε καλύτεροι και να παίρνουμε τη νίκη σε κάθε αγώνα. Είμαστε παρόντες σε τρεις διοργανώσεις κι αρχίζουμε την πορεία μας στο Europa League».
«Ομάδα με κύρος και πρεστίζ»
Αποτελεί την τρίτη επιλογή για την θέση της επίθεσης πίσω από Καρντόσο και Ιντέγιε και αναμένεται να αποτελέσει πολύτιμη εναλλακτική λύση. Αναφερόμαστε στον Πασιένσια ο οποίος αποκτήθηκε από τον Ολυμπιακό με την μορφή δανεισμού από την Πόρτο. Ο Πασιένσια δήλωσε τα εξής:«Μέσα στη μία εβδομάδα που είμαι εδώ έχω διαπιστώσει πως είναι μια ομάδα με κύρος και πρεστίζ κι έχω έρθει για να βοηθήσω και να συνεχίσω να βελτιώνομαι».
«Ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα»
Μια από τις τελευταίες μεταγραφές που έκανε ο Ολυμπιακός είναι και ο  Αλεξί Ρομαό. Ο Ρομαό μέχρι πρότινος βασικός και αναντικατάστατος στην Μαρσέιγ αναμένεται να δώσει πολλές λύσεις στον Ολυμπιακό στο χώρο της μεσαίας γραμμής.Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Είμαι ευτυχής που έχω έρθει στη μεγάλη ομάδα του Ολυμπιακού. Έχω έρθει με όρεξη να συνεισφέρω με τη δική μου εμπειρία στην ομάδα. Δεν είμαι ακόμη στην καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά πιστεύω πως σε 2-3 εβδομάδες θα μπορώ να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
«Νιώθω πολύ καλά που βρίσκομαι εδώ»
Ένα από τα νέα εξτρέμ της ομάδας είναι ο διεθνής με την Νορβηγία Ταρίκ Ελιουνούσι. Ο Ελιουνούσι που χρίστηκε και σκόρερ στο παιχνίδι με την Βέροια δήλωσε τα εξής κατά την παρουσίαση:Νιώθω πολύ καλά που είμαι εδώ. Βρίσκομαι στην ομάδα για τρεις εβδομάδες. Ήταν τρεις καλές εβδομάδες για μένα και την ομάδα κι ανυπομονώ για τη συνέχεια. Η Bundesliga, από την οποία προέρχομαι, είναι ένα πρωτάθλημα υψηλού ρυθμού. Δεν θα είναι τίποτα εύκολο για μας φέτος. Αν δεν είσαι συγκεντρωμένος δεν μπορείς να πετύχεις»
Ακόμη σε ερώτηση που του έγινε για το αν τον έχει βοηθήσει ο συμπατριώτης του, Ομάρ Ελαμπντελαουί, ο Ελιουνούσι, απάντησε: «Η παρουσία του Ομάρ με έχει βοηθήσει στην προσαρμογή μου».
#‎Κόκκινο_DNA‬

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου