Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Αμπουμπακάρ Καμαρά: «Ήρθα στον Ολυμπιακό γιατί είναι ο καλύτερος Σύλλογος στην Ελλάδα»

Δηλώσεις στο Olympiacos TV έκανε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού ο Αμπουμπακάρ Καμαρά. Ο διεθνής φορ από την Μαυριτανία τόνισε ότι ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και παράλληλα επισήμανε ότι θα κάνει τα πάντα έτσι ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Όπως είπα από την αρχή, είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα εδώ και έπαιξα αμέσως, αφού όπως είπα, ήρθε χθες (29/6) το βράδυ. Ο προπονητής όμως με εμπιστεύεται και αυτό είναι καλό για εμένα, για όσους με εμπιστεύονται και για τον Σύλλογο. Επομένως αυτό είναι κάτι καλό, για το μέλλον.

Δεν μίλησα με τον προπονητή μου πριν τη μεταγραφή. Ο ατζέντης μου είναι ο μόνος που μίλησε μαζί του. Και εκείνος μου εξήγησε τι περιμένει ο κόουτς από εμένα. Τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω αυτό τον Σύλλογο. Δέχθηκα και ελπίζω να τα καταφέρω να κάνω καλά πράγματα. Να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, για την ομάδα.

Δεν είναι εύκολο να κάνεις μια τέτοια μεταγραφή. Μιλούσα με τον ατζέντη μου, ο οποίος συζητούσε με τον Ολυμπιακό και είπα ‘εντάξει, ας μιλήσουμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Τι θέλουν από εμένα και αν μπορώ να τους το δώσω’. Το καλό είναι ότι ναι. Μπορώ να προσφέρω πολλά. Αυτό που ζητάνε είναι απλό. Θα το προσπαθήσουμε μαζί. Είμαι εδώ για να βάλω γκολ, να είμαστε όλοι χαρούμενοι και ελπίζω να έχουμε μεγάλη επιτυχία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου