Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Απόλλωνα Σμύρνης με 4-1 και πέτυχε την 2η σερί νίκη του στο πρωτάθλημα. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.

«Ήταν το τέταρτο παιχνίδι σε δέκα μέρες που είχαμε πολύ καλό πρόσωπο. Με τον Ατρόμητο δεν καταφέραμε δυστυχώς να βάλουμε γκολ, αλλά έχουμε ικανότητα μεγάλη στη δημιουργία φάσεων. Αν αυτό δεν είναι καλό παιχνίδι, τότε δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. Καμία άλλη ομάδα στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν έχει τέτοια ικανότητα στη δημιουργία φάσεων. Όμως θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να βελτιωθούμε.

Ο Μασούρας είναι ένας πολύ ικανός ποδοσφαιριστής, ένας από τους παίκτες του Ολυμπιακού. Κανένας δεν είναι ο παίκτης του προπονητή, όλοι είναι παίκτες του Ολυμπιακού. Γνωρίζω τον Τικίνιο, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το τι μπορεί να κάνει για τον Ολυμπιακό. Σίγουρα πέρασε κάποιες δύσκολες στιγμές, αλλά είμαι βέβαιος πως θα βοηθήσει πολύ στο σκοράρισμα.

Δεν είχα ποτέ καμία αμφιβολία για την ομάδα μας. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ομάδα μας, έχουμε ένα πολύ καλό ρόστερ και πολύ καλούς παίκτες. Ο κόσμος πάντα μου έδειχνε εμπιστοσύνη. Είμαι ήρεμος και ικανοποιημένος, δεν έχω κάτι άλλο να σχολιάσω».

Τικίνιο.

Για τα δύο γκολ που πέτυχε: «Νιώθω πολύ ευτυχισμένος, έψαχνα αυτά τα γκολ, ήθελα πάρα πολύ να σκοράρω, όμως κυρίως είμαι χαρούμενος για τους τρεις βαθμούς. Η νίκη θα μας δώσει ακόμα περισσότερη δυναμη και θα μας βοηθήσει για τη συνέχεια στη διοργάνωση».

Για την αγκαλιά με τον άμεσο συνεργάτη του Πέδρο Μαρτίνς, Αντόνιο Ενρίκες: «Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας με γέμισε αυτοπεποίθηση, μου έδειξε εμπιστοσύνη και μου είπε πως είναι σίγουρος πως μπορώ να βοηθήσει την ομάδα. Όχι μόνο ο Αντόνιο αλλά και οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να νιώσω σιγουριά, όμως περισσότερο από όλους αυτός».

Για το αν θα είναι η… αεροπορία του Ολυμπιακού φέτος: «Είναι πολύ ευτυχισμένος με τα δύο γκολ που πέτυχα, αλλά κυριως για τα τέσσερα γκολ που έβαλε η ομάδα. Δεν έχει σημασία ποιος σκοράρει, σημαντικό είναι να παρουσιάζει κάτι καλό η ομάδα. Ευχαριστώ το Θεό και τους φιλάθλους που ήταν εδώ μαζί μας».

Μάριος Βρουσάι.

Για την… μπασκετική του κίνηση στο γκολ: «’Ηθελα να προστατεύσω τη μπάλα, οπότε… ας το πούμε και έτσι!»

Για τα συναισθήματα του για το γκολ που πέτυχε: «Αυτό που κρατάμε πρώτα από όλα είναι το αποτέλεσμα. Από εκεί και πέρα είμαι χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα ώστε να βοηθήσω κι άλλο την ομάδα να επεκτείνει το σκορ. Έληξε 4-1, βάλαμε αρκετά γκολ, βγάλαμε αυτοματισμούς στο παιχνίδι μας και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Με αυτές τις ομάδες που παίζουν πίσω, όσο εύκολο κι αν φάινεται είναι εξίσου δύσκολο. Δείξαμε ότι είμαστε καλά επιθετικά, έχουμε αυτοματισμούς και σκοράραμε τέσσερα γκολ».

Για το αν είναι μήνυμα μετά το 0-0 με τον Ατρόμητο: «Όπως είδαν όλοι κόντρα στον Ατρόμητο είχαμε πάρα πολλές ευκαιρίες. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, τη μία μέρα μπορεί να πετύχεις τρία γκολ με ελάχιστες φάσεις και την άλλη να κάνεις 15 ευκαιρίες και να μην βάλεις ούτε ένα. Θεωρώ ότι και με τον Ατρόμητο ήμασταν καλοί στο επιθετικό κομμάτι, απλά έλειψε το γκολ».

Για το ποιά είναι η θέση του στην πολύ ποιοτική μεσαία γραμμή του Ολυμπιακού: «Είμαστε πολλοί παίκτες, αλλά είναι πολλά και τα παιχνίδια. Θα χρειαστεί όλοι να είμαστε έτοιμοι, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Είτε είμαστε μικρότεροι ή μεγαλύτεροι ο ένας πρέπει να βοηθάει τον άλλο. Εγώ δουλεύω καθημερινά έτσι ώστε να αποδεικνύω πως είμαι έτοιμος για μία ευκαιρία».

Για τον πανηγυρισμό του στον οποίο έτρεξε κατευθείαν στον Αβραάμ Παπαδόπουλο: «Όλοι ξέρουν ποιος είναι ο Αβραάμ και τι έχει προσφέρει στην ομάδα και όχι μόνο. Δεν το είχα σκεφτεί καν, απλά έτσι αντέδρασα εκείνη τη στιγμή και πήγα κατευθείαν σε αυτόν. Επειδή είναι ο αρχηγός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου