Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός έκανε έναν απογευματινό περίπατο στην Τρίπολη, καθώς επικράτησε άνετα και ωραία του Αστέρα με 0-2. Οι ερυθρόλευκοι πέτυχαν την τρίτη σερί νίκη τους στο πρωτάθλημα. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.

«Ήταν μια σημαντική νίκη, κερδίσαμε δίκαια. Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, κυρίως στο α’ ημίχρονο, αν συνεχίζαμε στο δεύτερο όπως στο πρώτο θα βάζαμε και άλλα γκολ. Σταθήκαμε όπως έπρεπε και πήραμε μια σημαντική νίκη. Βάλαμε τα γκολ νωρίς, είχαμε ευκαιρίες και για άλλα, διαχειριστήκαμε έξυπνα το παιχνίδι και μπορέσαμε να έχουμε τον έλεγχο του».

Για τον αγώνα με τη Φενέρμπαχτσέ που ακολουθεί: «Υπάρχουν στο μυαλό μου πολλές ιδέες για την 11άδα, έχω κατασταλάξει σε κάποιο βαθμό αλλά θέλω να μελετήσω και άλλο την αντίπαλο».

Αγκιμπού Καμαρά.

Την εικόνα του και τα ματς με Παναθηναϊκό: «Ο προπονητής ξέρει πως είμαι ένας παίκτης που θα τον σεβαστεί και θα προσπαθήσω να κάνει πράξη ότι μου ζητά.

Ξέρω πόσο σημαντικά είναι τα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό. Έχουμε αρχίσει να προετοιμαζόμαστε πνευματικά και σωματικά για αυτό».

Το εάν έχει όνειρο να πάρει μεγάλη μεταγραφή όπως ο Τσιμίκας: «Δεν ξέρω που έχουν πάει οι παίκτες που ήταν εδώ. Εγώ είμαι επικεντρωμένος εδώ στον Ολυμπιακό».

Το τι του αρέσει στην Ελλάδα και το τι όχι: «Μου αρέσουν όλα. Νιώθω πολύ καλά. Δεν υπάρχει κάτι που να μην πηγαίνει καλά. Όλοι μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι το παιδί τους».

Το ποιος τον προστατεύει πιο πολύ και τον Μαντί Καμαρά: «Ναι. Όλοι με προστατεύουν και με προσέχουν. Όλοι με έχουν προστατευόμενό τους. Ο Μαντί είναι αδερφός μου. Ανταλλάζουμε συμβουλές και ιδέες».

Μαντί Καμαρά.

«Πραγματικά ήταν σημαντικό αυτό το ματς για να πάμε με αυτοπεποίθηση στον αγώνα με τη Φενέρ. Μετά θα κοιτάξουμε τον Παναθηναϊκό καθώς προέχει το παιχνίδι της Πέμπτης και η πρόκριση στην Ευρώπη».

Για την εικόνα της ομάδας του: «Πάντα πρέπει να ακούμε τις οδηγίες του προπονητή. Μετά είναι στο χέρι μας να το κάνουμε πράξη και να το καταφέρουμε».

Για τη δική του εικόνα: «Ο προπονητής πάντα μου δίνει συμβουλές. Ο καθένας έχει ανάγκη μία καθοδήγηση. Για εμένα ήταν ο Γκιγιέρμε όπως τώρα είναι ο Εμβιλά που με καθοδηγεί. Το ίδιο προσπαθώ να γίνω εγώ για τον Αγκιμπού και να τον συμβουλεύω».

Για τις θέσεις «6» και «10» που επιλέγεται στον Ολυμπιακό από τον Πέδρο Μαρτίνς: «Ο προπονητής μου ζητάει να παίζω από τα αριστερά σαν κεντρικός χαφ ή επιτελικός χαφ. Ο στόχος είναι να κερδίζεις όπου και να παίζεις. Σέβομαι τον προπονητή και πάντα με βοηθάει να βρω τη σωστή θέση. Πάντα θέλω να νικάω όπου και να παίζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου