Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Η ''πρώτη'' επίσημη του μπάσκετ!

«Να μαστε πάλι εδώ» (pics-vids)
Ξεκίνησε και επίσημα η προετοιμασία του μπάσκετ του Ολυμπιακού υπό τις οδηγίες του νέου τεχνικού της ομάδας Ντέιβιντ Μπλατ. Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε την προετοιμασία του για τη νέα αγωνιστική χρονιά, με στόχο την κατάκτηση και των τριών τροπαίων, του πρωταθλήματος, του Κυπέλλου και της Euroleague!
Σε αυτήν την προετοιμασία συμμετέχουν και τα νέα αποκτήματα της ομάδας Σάσα Βεζένοφ, Ζακ ΛεΝτέι, Γιάνις Τίμα, Αξέλ Τουπάν καθώς και τον Νάιζτελ Ουίλιαμς-Γκος.

Δείτε τι δήλωσε ο νέος τεχνικός του Ολυμπιακού:
«Από τους καλύτερους στην ιστορία ο Σπανούλης» (vids)
Για την προσαρμογή του και τους στόχους του στον Ολυμπιακό: «Αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω εμπειρία από την Ελλάδα, ξέρω την ομάδα, γιατί έχω δουλέψει και σε άλλες ομάδες υψηλού επιπέδου και έτσι ξέρω πολύ καλά τον Ολυμπιακό. Το καλύτερο δυνατό και από εμένα και από τους παίκτες για να είμαστε αφοσιωμένοι στην τελειότητα».
Για το τι να περιμένουν οι φίλοι του Ολυμπιακού: «Αυτό που θα περιμένετε από εμένα είναι την καλύτερή μου προσπάθεια και την θέλησή μου να αποδίδουν στο τέλειο οι παίκτες μου, ανεξάρτητα από το τι θα κάνουμε. Αυτό θα το βλέπετε, όταν μας παρακολουθείτε. Είναι νωρίς να πούμε παραπάνω. Αν δείτε πώς χτίσαμε το ρόστερ, μπορείτε να φανταστείτε τι θα δείτε».
Για τον συνδυασμός τρέξιμο και σκέψη και κατά πόσο αποτυπώνει τον φετινό Ολυμπιακό: «Το γεγονός ότι έχουμε έμπειρους παίκτες, που καταλαβαίνουν το μπάσκετ, μαζί με την αθλητικότητα που φέραμε, θα μας επιτρέψει να παίξουμε γρήγορα και μοντέρνα. Αυτό είναι σημαντικό για εμάς, τους οπαδούς μας και τους στόχους μας».
Για το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός είναι δύο χρόνια χωρίς τίτλους: «Ο κόσμος μας αξίζει την καλύτερή μας προσπάθεια και την αφοσίωσή μας, για να κάνουμε τον Ολυμπιακό επιτυχημένο, όπως ήταν στο παρελθόν. Πίστευα πάντα πως τα αποτελέσματα ακολουθούν. Αυτό που προηγείται είναι η συγκέντρωσή και η αφοσίωσή σου. Ο κόσμος αξίζει το καλύτερο, αυτό πρέπει να τους φέρουμε».
Για τη διαχείριση των σταρ και τον Βασίλη Σπανούλη: «Είχα την τύχη και την ατυχία να βρεθώ απέναντι στον Σπανούλη εδώ και πολλά χρόνια. Είναι πιο ωραίο να είσαι μαζί του, παρά αντίπαλός του. Είναι από τους μεγαλύτερους παίκτες στην Ευρώπη. Τέτοιους παίκτες θες να προπονήσεις και με τέτοιους παίκτες θέλουν να παίξουν και οι υπόλοιποι».
Για το αν έχει κλείσει το ρόστερ: «Δεν περιμένω κάποια αλλαγή τώρα. Επειδή είμαστε στον επαγγελματικό αθλητισμό ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι. Έχουμε ένα γεμάτο και ταλαντούχο ρόστερ. Είμαι χαρούμενος για το πώς τα έχουμε βρει».

Δείτε τι δήλωσε ο αρχηγός του Ολυμπιακού,Βασίλης Σπανούλης:
«Να κάνουμε ομάδα με πνεύμα νικητή» (vid)
Για τη νέα σεζόν: «Είναι μια καινούργια χρονιά. Ξεκινάμε μια χρονιά γεμάτη φιλοδοξίες και κοντινά όνειρα. Χρειάζεται σκληρή δουλειά για να πετύχουμε αυτά που θέλουμε».
Για το αν η φετινή σεζόν του θυμίζει το 2011: «Σίγουρα έχει μερικά κοινά στοιχεία, αλλά ποτέ οι χρονιές δεν ξέρεις αν θα εξελιχθούν ίδιες. Μακάρι να εξελιχθεί ίδια. Υπάρχουν καινούργια πρόσωπα, καινούργια φιλοσοφία. Θα χρειαστεί χρόνος να βγάλουμε αυτά που θέλει ο κόουτς στο παρκέ».
Για το αν… ετοιμάζεται να σπάσει το ρεκόρ του Ναβάρo: «Εγώ περιμένω να τα πάει καλά η ομάδα. Να πάρουμε τίτλους, να έχουμε υγεία, είναι κάτι που μας έλειψε τα προηγούμενα χρόνια. Πάνω από όλα είναι η ομάδα και οι τίτλοι και μετά το προσωπικό».
Για τον Ολυμπιακό που χτίζεται για τη νέα σεζόν: «Ήρθαν νεαροί ταλαντούχοι παίκτες και κάποιοι που παίζουν πρώτη φορά σε αυτό το επίπεδο. Πρέπει να παντρέψουμε την εμπειρία με τα νιάτα. Να ενώσουμε τα στοιχεία και να τα βγάλουμε στο γήπεδο».
Για το τι θέλει να μάθει στους νέους παίκτες της ομάδας: «Το θέμα είναι να κάνουμε μια ομάδα με πνεύμα νικητή, χαρακτήρα και ρόλους. Πάνω από όλους η ομάδα και μόνο το καλό της. Μόνο έτσι θα έχει επιτυχία η ομάδα».
Για τα καλά λόγια που είπε ο Ντέιβιντ Μπλατ για τον ίδιο: «Τον ευχαριστώ για τα καλά του λόγια, είναι όμορφο να ακούς καλά λόγια από τον προπονητή σου. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να επανέλθει στους τίτλους».
Για τις συζητήσεις που είχε με τον Μπλατ: «Μιλήσαμε για διάφορα πράγματα. Έγινε καλή κουβέντα και συνεχίσαμε».
Για την κατάσταση που βρίσκεται ο ίδιος: «Είμαι καλά, ξεκουράστηκα. Είμαι έτοιμος για μια δύσκολη προετοιμασία. Πρέπει να βάλουμε πολλές ώρες δουλειάς στο γήπεδο. Θα χρειαστεί χρόνος και μυαλό. Από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να είμαι σε καλή κατάσταση και να βοηθήσω την ομάδα».


Κόκκινο_DNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου