Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Και τυπικά παίχτης του Ολυμπιακού ο Αρσενόπουλος!


Παίκτης του Ολυμπιακού με κάθε επισημότητα είναι ο Νίκος Αρσενόπουλος. Ο Ολυμπιακός απέκτησε το μεγαλύτερο ταλέντο της ηλικίας του και ο 16χρονος γκαρντ δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον Νίκο Αρσενόπουλο.
Who is Who
Ύψος: 1.95
Βάρος: 87
Θέση: Γκαρντ
Προηγούμενες ομάδες: Ακαδημία Αθηνών, Ηλυσιακός, BAC.
Διακρίσεις: Πρωταθλητής Ελλάδας Παίδων 2016 και MVP της τελικής φάσης".
Λίγο μετά τις υπογραφές, ο Νίκος Αρσενόπουλος, δήλωσε: "Ποτέ δεν είχα όχι απλά φανταστεί, αλλά ούτε και ονειρευτεί κάτι τέτοιο στη ζωή μου. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πίστευα πως θα αγωνιστώ σε αυτή την ομάδα. Και τώρα είμαι μέλος της".
Για το Ευρωπαϊκό στην Πόλη, το 2012, όταν ήταν 12 χρονών: "Τα θυμάμαι όλα, φάση-φάση. Ήταν ένα παιχνίδι που όμοιο του δύσκολα θα γίνει ξανά. Και τώρα είμαι εδώ, σε αυτή την μεγάλη ομάδα".
Για τους στόχους του: "Όπως είπα και νωρίτερα, ήταν ένα όνειρο ζωής για εμένα. Όχι μόνο το να έρθω εδώ, αλλά και να προσπαθήσω να γίνω παίκτης αυτού του τεράστιου συλλόγου".
Για τον Σπανούλη και τον Χάκετ: "Μου αρέσουν πάρα πολύ ο Σπανούλης και ο Χάκετ. Σε κάθε προπόνηση προσπαθώ να βελτιώνομαι και πολλές φορές κοιτάζω κινήσεις που κάνουν και προσπαθώ να τις κάνω και εγώ. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να απορεί με το πώς κάνει ο Σπανούλης ορισμένα πράγματα. Τον θαυμάζω και θαυμάζω επίσης και τον χαρακτήρα του, αλλά και το ήθος του. Είναι ένας παίκτης φαινόμενο".

Πηγή: redking.gr

#‎Κόκκινο_DNA‬

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου