Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Κιθ Λάνγκφορντ: "Ιδανικό να παίξω στον Ολυμπιακό"

Οι φοβίες για Λάνγκφορντ, τι συμβαίνει με τους άλλους!
Ο Ολυμπιακός μετά την απώλεια του κυπέλλου από την ΑΕΚ,είναι αποφασισμένος να κινηθεί για την απόκτηση παιχτών που θα ενισχύσουν άμεσα την ομάδα στην προσπάθεια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος,αλλά και της ευρωλίγκας. Ένα από τα ονόματα που ακούστηκαν είναι του πολυέμπειρου Κιθ Λάνγκφροντ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τους Shenzhen Leopards. Ο Αμερικάνος γκαρντ έχει μεγάλη ευρωπαϊκή θητεία (Χίμκι, Μακάμπι Τελ Αβίβ, Αρμάνι Μιλάνο και Ούνικς Καζάν ),ενώ αναδείχθηκε δύο χρονιές πρώτος σκόρερ της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης.

Ο ίδιος ο παίχτης σε δηλώσεις του, στην ιστοσελίδα του «eurohoops.net» τόνισε:

«Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Θα ήταν θαυμάσιο και ιδανικό να παίξω για ένα κλαμπ όπως ο Ολυμπιακός. Έχω παίξει απέναντί τους πολλές φορές στην καριέρα μου και πάντα είχα πολύ μεγάλο σεβασμό για αυτό τον οργανισμό. Εγώ και ο ατζέντης μου έχουμε τέτοια σχέση, που έρχεται σε μένα να μιλήσουμε μόνο όταν υπάρχει κάτι σοβαρό και προχωρημένο. Δεν συζητάμε για φήμες ή για κάθε… υπαρκτή πιθανότητα που μπορεί να προκύψει για την καριέρα μου. Δεν είναι πάντα η πιο βολική κατάσταση, αλλά όταν εμπιστεύεσαι κάποιον για να κάνει την δουλειά του, πρέπει να κάνεις υπομονή. Είχα δώσει μια συνέντευξη την περσινή σεζόν πριν παίξω απέναντι στον Ολυμπιακό και είχα πει ότι ήμουν κοντά στο να υπογράψω εκεί πριν κάποια χρόνια. Θα έχει ενδιαφέρον τελικά αυτό γίνει πραγματικότητα!»

Από εκεί και έπειτα οι ερυθρόλευκοι εκφράζουν κάποιες ανησυχίες διότι ο παίχτης έχει κάποια προβλήματα στο γόνατο και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο τον εκόψανε στην Κίνα πριν από τα πλέι οφ. 
Όπως και να έχει ο Ολυμπιακός έχει χρονικό περιθώριο ως τις 28/2 να ολοκληρώσει τις όποιες μεταγραφές κρίνει ο Σφαιρόπουλος με την διοίκηση,καθώς μέχρι τότε λήγει η προθεσμία των μεταγραφών για την ευρωλίγκα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου