Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

Μαρτίνς: «Ήταν δύσκολο όταν έφυγα από τον Ολυμπιακό, θέλω ένα project που να ταιριάζει στις φιλοδοξίες μου»

Ο Πέδρο Μαρτίνς μετά από τέσσερα χρόνια αποτέλεσε παρελθόν από τον Ολυμπιακό. Ο Πορτογάλος τεχνικός που ήταν ο μακροβιότερος στην ιστορία του συλλόγου, μπορεί να θεωρηθεί ως επιτυχημένος με τους τίτλους που κατέκτησε, αλλά σίγουρα πλέον είχε κλείσει ο κύκλος του.

Ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε ως προσκεκλημένος στο πέμπτο Παγκόσμιο Κογκρέσο Σκάουτινγκ, τόνισε ότι ήταν δύσκολο που έφυγε από τον Ολυμπιακό και χρειάστηκε ένα διάστημα να αναπληρώσει δυνάμεις, αλλά πλέον είναι έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Θα ήθελα να έχω ένα καλό πρότζεκτ που θα ταιριάζει με τις φιλοδοξίες μου, το έχω αποδείξει αυτό. Είμαι coach των project, έχω τεράστιους φιλοδοξία και στην Πορτογαλία οι μεγάλοι δεν μπορούν να μου το προσφέρουν αυτή τη στιγμή. Από τη στιγμή που έχουν προπονητές που τους ικανοποιούν, θα πρέπει να κοιτάξω αλλού.

«Δεν ήταν εύκολο. Όταν έφυγα από τον Ολυμπιακό, ήταν σημαντικό για μένα να ανακτήσω δυνάμεις, διότι δεν είχα κάνει διακοπές για πέντε χρόνια. Τώρα όμως μου λείπει, διότι ζω έντονα το ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου