Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Ουί-Τζο: «Ο τραυματισμός μου δεν είναι κάτι σοβαρό»

Φιλική αναμέτρηση είχαμε σήμερα μεταξύ Νότιας Κορέας-Καμερούν. Σε αυτήν αναμέτρηση αγωνίστηκαν και οι τρεις διεθνής του Ολυμπιακού (Χουάνγκ Ουί Τζο, Χουάνγκ Ιν Μπέομ και Κούντε), αλλά είχαμε και έναν τραυματισμό.

Ο Χούανγκ Ουί Τζο μπήκε ως αλλαγή στο 72', αλλά στο 82' αντικαταστάθηκε λόγω τραυματισμού, με το πρόβλημα του 30χρονου να προκαλεί έντονο προβληματισμό στην εθνική ομάδα της Ν. Κορέας, αλλά και στους ερυθρόλευκους. Ο ίδιος πάντως καθησύχασε τον κόσμο λέγοντας ότι ο τραυματισμός του δεν είναι κάτι σοβαρό.

Δείτε τι δήλωσε:

«Ο τραυματισμός μου δεν είναι κάτι το σοβαρό. Είναι ένας μυϊκός πόνος, οπότε εάν το χειριστώ καλά και το αντιμετωπίσω με καλή θεραπεία, θα είμαι καλύτερα σύντομα. Θεωρώ, πως έτσι θα είμαι καλά σύντομα. Μετά το παιχνίδι με την Κόστα Ρίκα, δεν ένιωθα τόσο καλά στην πλάτη μου, διότι είχα τρέξει με μεγάλη ένταση και επηρεάστηκα. Και αυτό φαίνεται πως μου βγήκε και τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου