Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός και επικράτησε της Μακάμπι με 90-73 και πλέον ετοιμάζεται για το ντέρμπι της Δευτέρας με τον Παναθηναϊκό. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Γιώργος Μπαρτζώκας, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Γιώργος Μπαρτζώκας.

«Μετά την άσχημη ήττα από την Εφές, επιστρέψαμε. Ήμασταν αποφασιστικοί από το πρώτο λεπτό. Στο 1ο δεκάλεπτο ήμασταν πάρα πολύ καλοί σε άμυνα κι επίθεση. Δώσαμε τον τόνο από το ξεκίνημα πως μπήκαμε να πάρουμε το ματς. Συγχαρητήρια στους παίκτες αλλά και τον κόσμο. Κάναμε ένα σοβαρό παιχνίδι κι αξίζαμε τη νίκη».

Για τον Ντόρσεϊ και τη σύντομη συνομιλία που είχαν στην 3η περίοδο: «Του είπα βάλε δύο τρίποντα! (σ.σ. γέλια). Του είπα να αφήσει το παιχνίδι να έρθει πάνω του. Θα βρει ανοικτά σουτ όσο κυκλοφορούσαμε την μπάλα γρήγορα. Να μην πιέζεται να σκοράρει του είπα. Έκανε μια πολύ καλή ασίστ κι έβαλε κι άλλο ένα τρίποντο μετά».

Για το τρομερό πρώτο δεκάλεπτο: «Αμέσως μετά το χειρότερο δεκάλεπτο (σ.σ. με την Εφές), εμφανίστηκε το καλύτερο. Αυτή είναι η Ευρωλίγκα. Θίχτηκε ο εγωισμός μας, ίσως ήμουν κι εγώ σκληρός με τους παίκτες μας στα αποδυτήρια. Χαίρομαι όταν μια ομάδα δείχνει εγωισμό και παίζει με υπερηφάνεια».

Για τον νέο ρόλο του ΜακΚίσικ: «Σήμερα έπαιξε καλά, αλλά σε κάποιο άλλο ματς μπορεί να μην παίξει. Του έχω μεγάλη εμπιστοσύνη. Παίζει λιγότερο, αλλά είναι περισσότερα τα ματς. Η ομάδα είναι χτισμένη λίγο διαφορετικά. Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι είναι σημαντικοί για την ομάδα. Κάτι που είπε ο Γουόκαπ και συμφωνώ: όποιος παίκτης έχει... μούτρα, δεν μπορεί να παίξει καλά στην Ευρωλίγκα. Αν δεν είσαι χαρούμενος δηλαδή με αυτό που κανείς, θα φανεί στην απόδοση. Του Σακίλ είναι σίγουρο πως είναι θετικό».

Μουσταφά Φαλ.

 «Είναι πολύ όμορφο που φώναξαν το όνομά μου, με κάνει να νιώθω υπέροχα! Θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς για όλη την αγάπη που μου δίνουν».

Όσο για την εικόνα του αγώνα, ο 29χρονος ψηλός εξήγησε: «Στην Κωνσταντινούπολη θέλαμε όλοι να σουτάρουμε στα 5-6 δευτερόλεπτα. Το συζητήσαμε πολύ μεταξύ μας αυτό. Απόψε παίξαμε σωστά στην επίθεση, γιατί είχαμε στο μυαλό μας να πασάρουμε σωστά την μπάλα», ενώ αστειευόμενος είπε ότι «προτιμώ να πασάρω από... το να καρφώνω! Το να πασάρω είναι κάτι που με κάνει χαρούμενο».

Σχετικά με τον ρόλο του, ανέφερε: «Όταν με κάλεσε ο προπονητής να έρθω εδώ μου είπε ότι θα έχω πολλές ευθύνες. Έχω βρει χημεία με την ομάδα, παίρνω δύναμη από αυτό. Μου δίνει ενέργεια να παίζω ακόμη πιο σκληρά όταν κουράζομαι κι έτσι τα καταφέρνω».

Ταϊλέρ Ντόρσεϊ.

«Ήθελα να αντιδράσω. Θέλουμε να υπερασπιστούμε την έδρας μας. Σήμερα μοιράσαμε καλά την μπάλα και μας βγήκε το παιχνίδι».

Ο Ντόρσεϊ κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πρώην ομάδα του, τονίζοντας επί του θέματος: «Πάντα θέλεις να κερδίζεις την προηγούμενη ομάδα σου, είναι όμως περισσότερο το προηγούμενο παιχνίδι, που το είχαμε αλλά στο τέλος το παρατήσαμε. Για να γίνουμε μεγάλη ομάδα πρέπει να κερδίζουμε και εκτός έδρας, δεν το έχουμε βρει ακόμα και θα το προσπαθήσουμε την επόμενη εβδομάδα».

Όσον αφορά το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, είπε: «Είμαι έτοιμος για την ατμόσφαιρα. Ξέρω ότι είναι ένα σημαντικό παιχνίδι και δεν είναι σαν όλα τα άλλα. Έχω ακούσει για τη ατμόσφαιρα και ξέρω πόσο σημαντικό είναι για τους οπαδούς. Πρέπει να προστατεύσουμε την έδρα μας».

Για τη Εθνική, τόνισε: «Δεν έχω ακούσει κάτι. Φυσικά και θέλω να παίξω στην Εθνική, αλλά είμαι αφοσιωμένος στα επόμενα παιχνίδια του Ολυμπιακού».

Γιώργος Πρίντεζης.

Για το δεκάλεπτο... ρεκόρ του Ολυμπιακού: «Ήταν ένα δεκάλεπτο που δείξαμε καλή αντίδραση μετά το φινάλε στην Κωνσταντινούπολη. Η έδρα μας δίνει ενέργεια. Η αντίδραση αυτή είναι ένα καλό σημάδι για το μέλλον. Δείχνει πως είμαστε καλή ομάδα».

Για τον τρόπο παιχνιδιού που ζητάει ο προπονητής: «Έτσι θέλει ο κόουτς να παίζουμε, θέλει να γυρνάει η μπάλα, να νιώθουν όλοι χρήσιμοι. Μπαίνουμε όλοι στο παιχνίδι έτσι, στηριζόμαστε στο ομαδικό παιχνίδι στην επίθεση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου