Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021

Νέα δυνατή μεταγραφή! Στον Θρύλο η Ρουθ Χάμπλιν!

Νέα σπουδαία μεταγραφή για τον Ολυμπιακό στο μπάσκετ γυναικών! Οι ερυθρόλευκοι ανακοίνωσαν την απόκτηση της Ρουθ Χάμπλιν!

Η πανύψηλη διεθνή σέντερ από τον Καναδά, είναι μία έμπειρια αθλήτρια, η οποία έχει αγωνιστεί σε πολλά μεγάλα πρωταθλήματα. Η Χάμπλιν έχει αγωνιστεί στο NCAA, στο WNBA, στην Αυστραλία, στην Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Ρωσία, ενώ πέρσι αγωνίζονταν στην Πολωνία και πιο συγκεκριμένα στην DGT AZS Politechnika Gdanska. 

Η ομάδα του Ζίμπαρτς έχει πολύ δυνατά ''όπλα'' δυνατά με σκοπό ο Ολυμπιακός να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος, μετά από μία σεζόν.

Αυτή είναι η έβδομη φετινή μεταγραφή του Ολυμπιακού στο μπάσκετ γυναικών, μετά τις Δίελα, Βίτολα, Σύρρα, Βαμβακά, Φουράκη και Κούπερ.

Δείτε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού:

O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Ρουθ Χάμπλιν. Η διεθνής Καναδή σέντερ  (ημ. γέννησης, 24/6/1994, ύψος 1,99μ.) υπέγραψε το συμβόλαιο της και εντάσσεται στο δυναμικό της ομάδας Μπάσκετ Γυναικών του συλλόγου μας.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ

2012-2016: Oregon State University (NCAA)

2016: Dallas Wings (WNBA)

2016-2017: Perth Lynx (Aυστραλία)

2017-2018: Adelaide Link Lightning (Αυστραλία), τον Ιανουάριο του 2018, μετακόμισε στη Γαλλία για λογαριασμό της Tango Bourges Basket.

2018: Dallas Wings (WNBA, pre-season)

2018-2019: Royal Castors Braine (Bέλγιο)

2019: Las Vegas Aces (WNBA, pre-season)

2019-2020: Dynamo Novosibirsk Region (Ρωσία)                                 

2020-2021: DGT AZS Politechnika Gdanska (Πολωνία)


Δείτε τις δηλώσεις της παίκτριας στο osfp.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω την καριέρα μου στην Ελλάδα. Έχω ακούσει εξαιρετικά πράγματα για τη χώρα και ειδικά για αυτό το σύλλογο, τον Ολυμπιακό.  Είμαι ενθουσιασμένη για τις προκλήσεις και την ανάπτυξη που θα φέρει αυτή η σεζόν. Οι στόχοι μου είναι να έχω ισχυρή παρουσία στην ομάδα μου και να τη βοηθήσω να κατακτήσει τους τίτλους στις εγχώριες διοργανώσεις καθώς και να έχουμε καλή παρουσία στην Ευρώπη. Θα δηλώσω και πάλι ενθουσιασμένη που θα φορέσω αυτή τη φανέλα και θα είμαι μέλος αυτής της θρυλικής μπασκετικής οικογένειας. Θα έχουμε μια εξαιρετική σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου