Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

Χρυσό μετάλλιο από τον Στέφανο Ντούσκο στην κωπηλασία!

Το πρώτο της μετάλλιο πανηγυρίζει η χώρα μας στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο! Ο Στέφανος Ντούσκος, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο μονό σκιφ της κωπηλασίας, καταρρίπτοντας μάλιστα και το Ολυμπιακό ρεκόρ.

Αυτό είναι μάλιστα και το πρώτο χρυσό μετάλλιο που κατακτάει η χώρα μας στην κωπηλασία σε Ολυμπιακούς αγώνες. 

O Έλληνας πρωταθλητής μετά το πρώτο πεντακοσάρι ανέβασε ρυθμό και μετά τα 1000 μέτρα βρέθηκε στην πρώτη θέση και σε τροχιά μεταλλίων. Ενώ στο τελευταίο 500άρι όλοι… είδαν την σκόνη του καθώς τερμάτισε με 6.40.45, έκανε το νέο Ολυμπιακό ρεκόρ.

Στην 2η θέση βρέθηκε ο Νορβηγός Μπορχ και το χάλκινο μετάλλιο πήρε ο Κροάτης Μάρτιν.

Δείτε τις δηλώσεις του Στέφανου Ντούσκου:

"Αλήθεια, δεν μπορώ να το πιστέψω", έλεγε αμέσως μετά στην κάμερα της ΕΡΤ. "Είναι η καλύτερη κούρσα μου. Με βοήθησε ο καιρός. Ο προπονητής μου ζήτησε να είμαι στα μετάλλια. Στα 700-800 μέτρα έκανα μια αλλαγή και δεν πίστευα ότι θα αντέξω. Στα τελευταία 500 έλεγα ότι δεν θα με δουν! Βάρεσαν αυτοί, βάρεσα κι εγώ, αλλά στα τελευταία 100 μέτρα είπα ότι δεν το χάνω. Αφιερώνω το χρυσό σε όλους αυτούς που με βλέπουν, στους γονείς μου, στην κοπέλα, στην εθνική ομάδα, στον κ. Πολύμερο, στον προπονητή τον κ.Ποστιλιόνε, στον γιατρό και στον χορηγό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου