Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε 1-0 του Αστέρα Τρίπολης για την 5η αγωνιστική των πλέι οφ της Super League. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του παιχνιδιού ο Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.


Τις ευκαιρίες σε νέα παιδιά και εάν θα δώσει και άλλες: Φυσικά γιατί πρέπει να εκτιμήσουμε καλά αυτά τα παιδιά. Να αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την παρουσία τους εδώ.

Τον Βρουσάι και ως δεξιό μπακ: Επειδή ο Κένι είχε κάποια προβλήματα είδαμε τον Βρουσάι ως δεξιός μπακ. Είχε έναν τραυματισμό και άργησε να γυρίσει. Όμως είναι καλά και είναι παρών και μπορεί να βοηθήσει.

Το ότι έπιασε τον Λεμονή στις 77 νίκες στο πρωτάθλημα: Είμαι ευτυχισμένος που είμαι σε έναν σύλλογο των διαστάσεων του Ολυμπιακού και με τις επιτυχίες που έχουμε. Νιώθω περηφάνεια.

Την European Super League και την UEFA: Από την αρχή έχω ξεκαθαρίσει πως είμαι κατά της European Super League. Το ποδόσφαιρο είναι για το λαό. Απευθύνεται στις μάζες. Ήταν μία ιδέα που σίγουρα ήταν πως θα την αντέκρουε ο κόσμος. Ωστόσο μπορεί να είμαστε κόντρα όμως σε αυτό ευθύνεται και η διαχείριση της UEFA. Εκμεταλλεύεται τις μεγάλες ομάδες για να παρουσιάσει το καλύτερο δυνατό επίπεδο, όμως πρέπει να δίνεται η ευκαιρία και στις πιο μικρές χώρες. Νομίζω πως υπάρχουν πολλές Ομοσπονδίες που έχουν πρόβλημα με το πως διοργανώνει η UEFA το Champions League. Πρέπει να το διαχειριστεί δίκαια. Βλέπουμε πως ο τρόπος που διαχειρίζεται η UEFA τους μεγάλους θα αρχίζει να μοιάζει με αυτή την ιδέα. Χώρες όπως η Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία και Αγγλία βγάζουν πολλές ομάδες στην Ευρώπη. Η Αγγλία βγάζει πολλές ομάδες. Η Ελλάδα δεν έχει καν απευθείας εκπρόσωπο στο Champions League. Υπάρχουν ομάδες στην Ελλάδα που μπορεί να μην ξαναβγούν στην Ευρώπη.

Σωκράτης Παπασταθόπουλος.

Για το γκολ του: Είναι κάτι το ιδιαίτερο γιατί μετά από τόσα χρόνια να σκοράρεις είναι ξεχωριστό. Σημασία έχει η νίκη. Συνεχίζουμε για να ολοκληρώσουμε την καλή εικόνα που έχουμε.

Για την αποφόρτιση: Όταν εξασφαλίζεις το πρωτάθλημα μετά δεν είναι τόσο εύκολο να έχεις τον ίδιο ρυθμό γιατί υπάρχει αποσυμπίεση. Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που θέλει να κερδίζει τα παιχνίδια. Στο προηγούμενο ματς στο πρώτο ημίχρονο θα μπορούσαμε να έχουν σκοράρει 1-2 γκολ. Κρατάμε το αποτέλεσμα και συνεχίζουμε και θέλουμε να είμαστε πιο ενεργοί από εδώ και πέρα στα παιχνίδια που έχουμε.

Για τον Αβραάμ: Τον γνωρίζω πολλά χρόνια. Έχουμε ιδιαίτερη σχέση. Είναι από τους καλύτερους επαγγελματίες που υπάρχουν. Για την ηλικία του εάν δείτε την κατάσταση που βρίσκεται το σώμα του θα καταλάβετε για τι επαγγελματία μιλάμε. Σαν παίκτης δεν μπορώ να πω πολλά. Η καριέρα του μιλάει, έχει παίξει 200 παιχνίδια με τον Ολυμπιακό. Εάν δεν είχε τραυματιστεί στο Euro σε εκείνο το ματς με την Εθνική ομάδα η καριέρα του θα ήταν διαφορετική. Επειδή ήταν στα καλύτερα του εκείνη η στιγμή ήταν μεγάλη ατυχία γι' αυτόν. Και εγώ σαν νέος στην εθνική ομάδα πήρα πολλά από αυτόν και με βοήθησε πολύ στον τρόπο παιχνιδιού, αλλά με βοήθησε και εκτός γηπέδου γιατί κάναμε πολύ παρέα.

Για το εάν θα αγωνιζόταν και του χρόνου ο Αβραάμ: Εγώ, πιστεύω ότι είναι στο χέρι του Αβραάμ. Αν θέλει και ο ίδιος να βρίσκεται στην ομάδα είναι δική του επιλογή. Ένας αρχηγός σαν τον Αβραάμ χρειάζεται στον Ολυμπιακό. Εγώ είμαι τρεις μήνες και έχω καταλάβει ότι υπάρχουν κάποια στεγανά που θα πρέπει να μείνουν έτσι. Είναι δική του επιλογή. Εάν ο προπονητής είναι μία φορά χαρούμενος εμείς είμαστε δέκα.

Ματιέ Βαλμπουενά.

Τη European Super League: Ναι ήταν μία 'βόμβα' που συγκλόνισε το παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Ευτυχώς επικράτησε η λογική. Πρέπει πάντα να σεβόμαστε τους φιλάθλους. Χωρίς τους φιλάθλους δεν είμαστε τίποτα. Είμαστε ένα τίποτα χωρίς τον κόσμο. Ήταν μία πρωτοβουλία που κατέρρευσε. Είμαι και ήμουν εναντίον. Δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η ιδέα. Το ονειρευόμαστε αλλιώς το ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου