Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Έμεινε στον Ολυμπιακό και η Σπυριδοπούλου!

Ανανέωσε και η Σπυριδοπούλου
Στον Ολυμπιακό θα συνεχίσει και την νέα χρονιά η Άννα Σπυριδοπούλου. Μετά την ανανέωση της συνεργασίας του Ολυμπιακού με τον προπονητή της ομάδας Γιώργου Παντέλακη και της Εβίνα Στάματη,οι Πειραιώτες τα βρήκαν σε όλα με τους Άννα Σπυριδοπούλου και ανανέωσαν την συνεργασία τους για έναν ακόμη χρόνο.

Δείτε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη:

«O Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Άννα Σπυριδοπούλου και η Ελληνίδα φόργουορντ θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν στις νταμπλούχες Ελλάδος».

Δείτε τις δηλώσεις της παίχτριας στο osfp.gr:

«Είμαι ενθουσιασμένη που για τρίτη σερί χρονιά θα αγωνίζομαι με την φανέλα του Ολυμπιακού. Έχω ζήσει πολύ όμορφες στιγμές εδώ και μακάρι να έρθουν ακόμα περισσότερες και την επόμενη σεζόν. Ευχαριστώ πολύ τη διοίκηση της ομάδας και τον προπονητή μου που με εμπιστεύονται και θα βάλω τα δυνατά μου να τους δικαιώσω με την απόδοσή μου μέσα στο παρκέ και όλοι μαζί να φέρουμε και πάλι τίτλους στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου