Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Καλώς ήρθες πίσω στο σπίτι σου Κοκκινάκη!

Επιστροφή Κοκκινάκη στον Ολυμπιακό!
Επέστρεψε στον μεγάλο λιμάνι ο Μενέλαος Κοκκινάκης. Μετά από δύο χρόνια παρουσίας του,στο γαλλικό πρωτάθλημα ο Μενέλαος Κοκκινάκης επιστρέφει στην αγαπημένη του ομάδα,τον Ολυμπιακό,με σκοπό να βοηθήσει τους ερυθρόλευκους να κατακτήσουν όλους τους εγχώριους στόχους τους και να κάνουν την υπέρβαση στην Ευρώπη.
Παράλληλα από την φετινή σεζόν ο Κοκκινάκης θα αγωνίζεται σε άλλη θέση από αυτήν που τον είχαμε συνηθίσει και πιο συγκεκριμένα σε αυτή του λίμπερο,αντί του ακραίου.

Δείτε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη:

«O Oλυμπιακός Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Μενέλαο Κοκκινάκη. Ο διεθνής αθλητής υπέγραψε το συμβόλαιο του και στη συνέχεια της καριέρας του με την «ερυθρόλευκη» φανέλα θα αγωνίζεται στη θέση του λίμπερο».

Δείτε τις δηλώσεις του παίχτη στο osfp.gr:

«Είμαι αληθινά χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα την οποία γεννήθηκα! Νιώθω έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τα αυτονόητα, για ένα μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Ολυμπιακός, δηλαδή την κατάκτηση του Πρωταθλήματος του Κυπέλλου και το Λιγκ Καπ στην Ελλάδα και με υπομονή και δουλειά κάθε μέρα να παλέψω για το δεύτερο όνειρό μου, το ευρωπαϊκό. Αναφορικά με τη νέα θέση του λίμπερο στην οποία θα αγωνίζομαι, έχω σκεφτεί αρκετά ώριμα για αυτή την αλλαγή και είμαι έτοιμος να δουλέψω και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα που αγαπώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου