Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

''ΜΠΑΜ'' ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΣΚΑΛΝΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΟΛΕΙ!

«Μπαμ» με τον Έγκλσκαλνς
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του 24χρόνου διεθνή Λετονού. Ο  Έγκλσκαλνς αγωνίζεται σαν διαγώνιος και υπέγραψε συμβόλαιο ενός χρόνου με τον Ολυμπιακό. Πλέον ο Ολυμπιακός θα πραγματοποιήσει ακόμη μια μεταγραφή, έτσι ώστε να κλείσει το φετινό ρόστερ της ομάδας.Ακολουθεί από κάτω η ανακοίνωση του Τ.Α.Α Ολυμπιακός,καθώς και τα στατιστικά και οι δηλώσεις του παίχτη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το Τ.Α.Α. Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Χερμάνς Έγκλσκαλνς (Hermans Egleskalns), ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για 1 χρόνο.

Ο Λετονός διαγώνιος με δηλώσεις του στο επίσημο site του Ολυμπιακού (www.osfp.gr) τόνισε τα εξής:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό και τον προπονητή που μου δίνουν την ευκαιρία να γίνω κι εγώ μέλος αυτής της τόσο μεγάλης οικογένειας. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ σε ένα τόσο διάσημο και ιστορικό σωματείο όπως ο Ολυμπιακός μπροστά σε ένα τόσο ένθερμο κοινό! Για εμένα είναι μια ευκαιρία για να αγωνιστώ και να δουλέψω σε υψηλό επίπεδο μαζί με έναν κορυφαίο προπονητή όπως ο κ. Πιάτσα. Γνωρίζω ότι οι απαιτήσεις και οι φιλοδοξίες του κλαμπ είναι πολύ υψηλές και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, για να κερδίσουμε τους εγχώριους τίτλους, αλλά και να έχουμε μια πολύ καλή παρουσία στους Ευρωπαϊκούς αγώνες του Ολυμπιακού. Περιμένω με ανυπομονησία την έναρξη της προετοιμασίας και να έρθω στον Πειραιά να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες»
YearsClubCountryLeague
2015-Olympiacos GreeceGreek Volleyleague
2013-2015Chaumont Volleyball 52 FranceLeague Pro A
2011-2013Noliko Maaseik BelgiumBelgian Volleyball League
2009-2011Perungan Pojat FinlandFinland Volleyball League
2008-2009SK Cēsis/Cēsu Alus LatviaSchenker League
2007-2008VK Poliurs/Biolars LatviaSchenker League


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου