Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός επικράτησε της Φενέρ με 73-93 και συνέχισε το νικηφόρο σερί και παράλληλα ξεκίνησε με νίκη την διαβολοεβδομάδα. Δείτε τις δηλώσεις των παιχτών του Ολυμπιακού.

Αϊζάια Κάνααν.

«Ομαδική δουλειά η νίκη μας. Κάναμε αυτό που έπρεπε. Με έβλεπαν οι συμπαίκτες μου και σκόραρα. Είναι μια σημαντική νίκη που θα μας βοηθήσει πολύ, και εγώ βοηθάω όπως μου ζητηθεί. Εδώ έχει πάντα πολύ φασαρία και είναι πολύ δύσκολο να παίξεις, αλλά μου αρέσει ο κόσμος της Φενέρ».

Μιχάλης Λούντζης.

«Υπήρχαν κάποιες απουσίες, χρειαζόμασταν πολλοί παίκτες να βγούμε μπροστά. Σημαντικό στοιχείο το πώς αρχίσαμε το παιχνίδι. Παίξαμε καταπληκτική άμυνα, σουτάραμε πολύ καλά και γι αυτό η διαφορά ήταν σε τέτοια επίπεδα. 

Είναι η ταυτότητά μας σαν ομάδα και υπάρχουν βραδιές που  θα μπουν όλα. Υπάρχουν άλλες βραδιές που δεν μπαίνουν τα σουτ. Ο τρόπος που μπήκαμε στο ματς σήμερα ήταν κάτι αξιοθαύμαστο.

Ήξερα ότι θα παίξω και θα πάρω χρόνο συμμετοχής. Εγώ νιώθω μια άνεση και αυτό βγαίνει από τη δουλειά και την πίστη που έχω στον εαυτό μου. Η προπόνηση παίζει ρόλο και μέσω της δουλειάς μου και της προπόνησης βγαίνει αυτή η εικόνα».

Κώστας Παπανικολάου.

«Εκεί που όλα μέτρησαν ήταν όταν κάναμε κάποια πράγματα όταν μας πλησίασαν και αντιδράσαμε. Γενικά τα κάναμε όλα σωστά σε όλο το ματς. Συγχαρητήρια στους προπονητές μας. Απολαμβάνουμε τις νίκες μας. Μια θα σκοράρω εγώ, μια ο Βεζένκοβ, δεν έχει σημασία. Μας έλειψε ο Σλούκας σήμερα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου