Τρίτη 23 Αυγούστου 2022

Το σπαρακτικό μήνυμα του Σισέ για τον θάνατο του μικρού του ανιψιού!


Βαρύ πένθος για τον αμυντικό του Ολυμπιακού, Παπέ Αμπού Σισέ, και την οικογένειά του που θρηνούν την απώλεια ενός μικρού αγοριού. Ο ανιψιός του Σενεγαλέζου ποδοσφαιριστή έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Τρίτης (23/8), κι εκείνος τον αποχαιρέτησε με ένα σπαρακτικό μήνυμα στο Instagram.

Δείτε το μήνυμα του:

«Μόλις σε πήρα στην αγκαλιά μου ένιωσα αμέσως μια αληθινή αγάπη, μια αγάπη που μου επέτρεψε να μάθω την αληθινή αξία ενός ανιψιού. Σήμερα φεύγεις, με τη ραγισμένη μου καρδιά. Δεν έχω νιώσει ποτέ στη ζωή μου έναν τόσο επώδυνο χωρισμό. Μωρό μου σε ξέρω φεύγεις αλλά είσαι εδώ μαζί μας… Θα μου λείψει η ενέργειά σου, το χαμόγελό σου, οι τρελές μας στιγμές, η στιγμή του χορού μας, η βιντεοκλήση σου, τα θετικά σου vibes. Πονάω πολύ στην καρδιά μου.. Θα είσαι ο ήρωάς μου. BATMAN μου… Θεέ, σε παρακαλώ, καλωσόρισε τον ανιψιό μας, στολίδι στον παράδεισό σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου