Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Η συνέντευξη τύπου για τον αγώνα με τον Απόλλωνα Λεμεσού!

Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει τον Απόλλωνα Λεμεσού για την ρεβάνς των πλέι οφ του Europa League. Οι ερυθρόλευκοι αναδείχθηκαν ισόπαλοι 1-1 στο πρώτο παιχνίδι και θέλουν την νίκη για να πάρουν την πρόκριση. 

Ο Κάρλος Κορμπεράν στις δηλώσεις του, τόνισε ότι θα γίνουν και κάποιες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι και αναφέρθηκε στην νοοτροπία που πρέπει να έχει η ομάδα. Τους παίχτες του Ολυμπιακού εκπροσώπησε ο Χουάνγκ Ιν Μπέομ.

Κάρλος  Κορμπεράν.

Για τα πλάνα του και τα τελευταία αγωνιστικά νέα: «Θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές. Κάποιοι θα είναι ίδιοι. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, όμως, είναι να μπουν στο γήπεδο 11 ποδοσφαιριστές που θα μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Εχουμε τέτοιους ποδοσφαιριστές και αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Για το εάν ο Ολυμπιακός έχει αρχίσει να βγάζει στον αγωνιστικό χώρο τα στοιχεία που θέλει και δουλεύει στις προπονήσεις: «Αυτό που βλέπω είναι πως η ομάδα κάνει βήματα, ώστε να φτάσει στο επίπεδο που θέλουμε. Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επίπεδο που μπορούμε να παίξουμε. Νομίζω, όμως, ότι κάνουμε βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση».

Για τον Απόλλωνα και εάν περιμένει ένα διαφορετικό παιχνίδι σε σχέση με το πρώτο στο ΓΣΠ: «Οσον αφορά στην προσέγγιση, δεν πιστεύω ότι θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. Οι δύο ομάδες έδειξαν ότι θέλουν να έχουν την μπάλα στα πόδια τους. Το θέμα είναι ποιος μπορεί να το κάνει. Και οι δύο ομάδες είχαν την ίδια πρόθεση.

Στο αυριανό παιχνίδι, η πρόθεσή μας είναι να παίξουμε επιθετικά. Δημιουργώντας ευκαιρίες βρίσκεσαι πιο κοντά στο γκολ και ως εκ τούτου πιο κοντά στο να πάρεις τη νίκη. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε στον αντίπαλό μας να μας απειλήσει».

Χουάνγκ Ιν Μπέομ.

Για την κατάστασή του:

«Είμαι 100% καλά. Έχω ξεπεράσει τις ενοχλήσεις. Είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα στον αγωνιστικό χώρο».

Για την προσαρμογή του:

«Έχω προσαρμοστεί περισσότερο. Είμαι πολύ καλύτερα. Έχω γνωρίσει καλύτερα τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και το στυλ παιχνιδιού μας. Κάθε μέρα βρίσκομαι και σε καλύτερη κατάσταση. Παιχνίδι με το παιχνίδι θα προσαρμοστώ ακόμα περισσότερο».

Για τις καιρικές συνθήκες:

«Η αλήθεια είναι ότι οι συνθήκες πλέον είναι καλύτερες. Είχε πολύ ζέστη τις προηγούμενες ημέρες. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα για εμένα. Στην Ν. Κορεά έχει πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Σε αυτό το επίπεδο πρέπει να είμαστε πάντα έτοιμοι να μπούμε στον αγωνιστικό χώρο και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Για το στυλ παιχνιδιού του και ποια θέση προτιμάει να αγωνίζεται:

«Μου αρέσει να παίζω επιθετικά. Όπως είμαι ποδοσφαιριστής είμαι και σαν άνθρωπος. Θεωρώ ότι πρέπει πάντα να προκαλούμε τον εαυτό μας, εάν θέλουμε να πετύχουμε κάτι σημαντικό. Η λέξη που με περιγράφει είναι η πρόκληση. Όσον αφορά στην θέση, η αγαπημένη μου είναι η θέση 8. Μπορώ να παίξω ως 6άρι αλλά και σαν 10αρι, όπως έγινε στην Κύπρο. Εάν μου ζητηθεί όμως θα προσπαθήσω να βοηθήσω και ως ακραίος και ως σέντερ φορ. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα μου».

Για το γεγονός ότι θα αγωνιστεί για πρώτη φορά μπροστά στον κόσμο του Ολυμπιακού:

«Πραγματικά, ανυπομονώ για την αυριανή βραδιά. Θα είναι η πρώτη φορά που θα παίξω μπροστά στους φιλάθλους μας, οι οποίοι είναι καταπληκτικοί. Θα μας δώσουν ενέργεια και θα μας βοηθήσουν πάρα πολύ. Πρέπει να κερδίσουμε, ώστε μετά το τέλος του αγώνα να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την πρόκριση. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Θέλουμε να πάρουμε τη νίκη και την πρόκριση. Σας παρακαλούμε, ελάτε στο γήπεδο για να μας υποστηρίξετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου