Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Δείτε τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

Ο Ολυμπιακός απέκλεισε τον Απόλλωνα Λεμεσού στην διαδικασία των πέναλτι, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Τόμας Βατσλίκ και μπήκε στους ομίλους του Europa League. Δείτε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές της αναμέτρησης.

Τόμας Βατσλίκ.

Για την πρόκριση: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαστε στο Europa League. Ήταν σκληρή μάχη ύστερα από όλα αυτά που έγιναν στην αρχή της σεζόν. Είμαι χαρούμενος που έσωσα τα πέναλτι, όμως ειλικρινά προτιμώ να τελειώσει το ματς στα 90 λεπτά, όπως το προτιμούσα και στην Μπρατισλάβα».

Για την διαδικασία των πέναλτι: «Είμαι προετοιμασμένος. Είχα δουλέψει πολύ με τον προπονητή τερματοφυλάκων. Ήξερα τι να κάνω. Κάναμε την προετοιμασία μας και απέδωσε».

Παπέ Σισέ.

«Εξέφρασα τον σεβασμό μου προς τους φιλάθλους γιατί μας υποδέχθηκαν στην Κύπρο, έτσι το θέλουμε το ποδόσφαιρο και να πηγαίνουμε στο γήπεδό τους, χωρίς βία. Τους αξίζει ο σεβασμός».

Για το πώς κατάφερε να διαχειριστεί τα συναισθήματά του σχολίασε πως «πρόκειται για μία άσχημη στιγμή, έχασα έναν κοντινό μου άνθρωπο, είμαι στεναχωρημένος γιατί ήταν άνθρωπος αγαπημένος. Ο Κορμπεράν μου είπε αν θέλω να αποχωρήσω, όμως δεν το έκανα. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και όλους αυτούς που έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης. Είναι μία δύσκολη στιγμή αλλά τα κατάφερα με τη βοήθεια των συμπαικτών μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου