Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!

«Ικανοποιημένοι από τις δοκιμές»
Ο Ολυμπιακός επικράτησε πολύ άνετα 4-0 του Πανιωνίου και πλέον ετοιμάζεται για την διαβολοεβδομάδα του. Μια εβδομάδα όπου θα αντιμετωπίζει την Άρσεναλ στο ''Γ. Καραϊσκάκης'' και κατόπιν τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα στο ντέρμπι του πρωταθλήματος. Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής του Ολυμπιακού Πέδρο Μαρτίνς, καθώς και οι παίχτες του Ολυμπιακού.

Πέδρο Μαρτίνς.

«Ικανοποιημένοι από τις δοκιμές»
Για το ματς και το γεγονός πως κρίθηκε τόσο νωρίς:
«Η αλήθεια είναι πως ήμασταν πολύ αποτελεσματικοί και βάλαμε τρία πολύ ωραία γκολ. Δεν θέλαμε να τρέξει το μυαλό μας στην Άρσεναλ. Είδαμε μετά πως κάποιοι παίκτες μας σκέφτονταν το επόμενο ματς, αφότου είχαμε μεγάλο σκορ. Το δεύτερο μέρος είχε και δύο με τρεις πολύ καλές αποκρούσεις του αντίπαλου γκολκίπερ. Αυτό όμως είναι φυσιολογικό όταν το ματς είναι στο 3-0. Τώρα να συγκεντρωθούμε στο επόμενο παιχνίδι που είναι πολύ σημαντικό».
Για το αν αυτό το ματς απορρόφησε το άγχος από την ομάδα του:
«Όχι. Ο Πανιώνιος μας στέρησε 2 βαθμούς στον πρώτο γύρο. Δεν μπορούμε να το δούμε με χαλαρότητα. Δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό. Όταν το κάναμε το πληρώσαμε. Ναι, υπάρχει άγχος. Στον Ολυμπιακό πάντα ξέρουμε πως υπάρχει το άγχος και η πίεση γιατί είναι μονόδρομος το θετικό αποτέλεσμα. Είναι αλήθεια πως μετά το 4-0 σταμάτησε το ματς να μας απασχολεί και σκεφτόμασταν την Άρσεναλ».
Για τον Νικηφόρο:
«Πράγματι αυτοί είναι οι νικητές. Τα παραδείγματα για εμάς που δεν τα έχουμε περάσει αυτά. Να τους δώσουμε συγχαρητήρια και να είμαστε δίπλα τους».
Για τα διαφορετικά σχήματα με 3-5-2 και 3-4-3 και τον Ραντζέλοβιτς ως δεξιό μπακ:
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τις δοκιμές. Βάλαμε τον Ραντζέλοβιτς διότι είχαμε την απουσία του Τοροσίδη που ήταν άρρωστος και τις τιμωρίες των Ομάρ και Τσιμίκα. Ήταν ευκαιρία για δοκιμές στο 4-0. Νομίζω τα συμπεράσματα ήταν θετικά».
Για την ενδεκάδα κόντρα στην Άρσεναλ και το αν έχει πάρει τις αποφάσεις του:
«Θα είμαι ειλικρινής. Όχι, δεν έχω καταλήξει. Θέλω να δω πολλά πράγματα. Θέλουμε να είμαστε πολύ προσεκτικοί και έχουμε μία δύσκολη περίοδο με συνεχόμενα παιχνίδια και απουσίες. Η Άρσεναλ έχει σχεδόν 15 μέρες για να μελετήσει το ματς και εμείς μόλις 48 ώρες για να μελετήσουμε τα πάντα».
Καφού.
«Ξέραμε ότι δεν θα ήταν εύκολο το ματς. Χρειαζόμασταν ένα γρήγορο γκολ και το κάναμε γιατί μπήκαμε δυνατά. Πετύχαμε τον στόχο μας και είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για να ξεκινήσουμε μια πολύ σημαντική εβδομάδα για εμάς.
Είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και ελπίζω να είναι όμορφη η περιπέτειά μου στην Ελλάδα. Ελπίζω να δώσω στους συμπαίκτες μου και στον κόσμο του Ολυμπιακού ότι καλύτερο μπορώ από την ποιότητά μου.
Ναι το τατουάζ σημαίνει ότι είμαι μαχητής. Σε όλη τη ζωή ήμουν μαχητής. Έχω παλέψει πολύ για να φτάσω εδώ. Σε όλη τη ζωή πρέπει να παλεύουμε για να πετύχουμε πράγματα και έχω δουλέψει πολύ. Είναι ένα χαρακτηριστικό μου ότι είμαι μαχητής.
Θέλω να κερδίσω τίτλους με τον Ολυμπιακό. Με έχει εντυπωσιάσει ο σύλλογος. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και ιδιαίτερα γνωστός στην Ευρώπη. Θέλω να βοηθήσω για να τα πάμε καλά σε όλες τις διοργανώσεις.
Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που έχετε Πορτογάλους προπονητές στις τοπ ομάδες. Άξια βρίσκονται εδώ. Έχουμε τον Πέδρο Μαρτίνς. Δεν μου κάνει κάποια εντύπωση, γιατί μπορεί να είναι μια μικρή χώρα η Πορτογαλία όμως έχει παράδοση στο ποδόσφαιρο.
Είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος. Δεν έχω δουλέψει ξανά μαζί του, όμως τον γνώριζα από τις ομάδες που προπονούσε. Με όλες είχε καλά αποτελέσματα. Εκτός από καλός άνθρωπος, είναι και καλός προπονητής».
Κώστας Φορτούνης.
«Μετά τον τραυματισμό μου είχα πολύ χρόνο να δουλέψω για να γίνω καλά. Έκανα καλή αποκατάσταση. Με βοήθησαν όλοι. Πατάω καλά και χαίρομαι που επέστρεψα και στα γκολ και στις καλές εμφανίσεις για να βοηθήσω την ομάδα μου.
Αυτό που χρειάζομαι τώρα είναι μόνο αγώνες. Όσο περνάει ο καιρός βρίσκω καλύτερα τα πατήματά μου. Πλέον χρειάζομαι παιχνίδια στα πόδια μου.
Για κάθε προπονητή όταν έχει ποιοτικούς παίκτες μπορεί να παίξει και πολλά συστήματα και να τους βάλει σε πολλές θέσεις στην επίθεση. Χαίρομαι να παίζω με τους συμπαίκτες μου.
Εννοείται ότι είμαι έτοιμος και για τα απαιτητικά παιχνίδια. Αυτός ήταν ο στόχος μου. Είμαι απόλυτα έτοιμος.
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τον μικρό Νικηφόρο. Χαιρόμαστε που είναι καλά και ευχόμαστε να είναι υγιής και να έρχεται να μας παρακολουθεί.
Στις αρχές όταν μπήκα στις προπονήσεις σκεφτόμουν την κάθε κίνηση. Όσο περνούσαν οι μέρες ήμουν καλύτερα. Πλέον δεν το σκέφτομαι καθόλου. Εγώ μπήκα πιο νωρίς απ’ ότι έπρεπε. Έγινε καλό χειρουργείο και αποκατάσταση και πλέον είμαι καλά.
Έχουμε μια καλή συνεργασία με τον Βαλμπουενά. Είναι πολύ καλός παίκτης και μας βοηθάει. Όσο περνάει ο καιρός βρισκόμαστε και καλύτερα. Είναι παράδειγμα για όλους. Όταν βλέπεις έναν παίκτη που έχει κερδίσει τα πάντα είναι τρομερό να βλέπεις να κάνει τάκλιν.
Όλοι οι καλοί παίκτες χωράνε σ’ ένα σύστημα. Με τη σωστή τακτική μπορούν να συνυπάρχουν κάνοντας ότι ζητάει ο προπονητής.
Ήταν ένα ωραίο γκολ. ¨Έγινε μια ωραία αλλαγή και όταν μπήκα στην περιοχή έκανα μια κοφτή ντρίπλα. Εκεί έχει πλεονέκτημα ο επιθετικός γιατί δεν μπορεί να τον αγγίζει ο αμυντικός. Σούταρα και σκόραρα.
Θυμάμαι το παιχνίδι στο Λονδίνο που είχα σκοράρει από κόρνερ. Μακάρι να το ξανακάνω.
Μίλησα με τον Σουντανί. Επειδή το έχει ξαναπεράσει ξέρει πώς να ανταπεξέλθει. Είναι δυνατός και θα γυρίσει γρήγορα,. Το λέει η καρδιά του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου