Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

Ξεφτιλίζονται από μόνοι τους! Τελικά είναι ή δεν είναι ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Ιβάν Σαββίδης; (pic)

Μήπως είναι... οφθαλμαπάτη; Μήπως... μοντάζ; Γελάει όλος ο κόσμος!
Ξεφτιλίζονται από μόνοι τους οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, καθώς προσπαθούν να βγάλουν τρελό όλο τον κόσμο. Οι δικηγόροι του ΠΑΟΚ, αλλά και σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τονίζουν ότι ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ δεν είναι ο Ιβάν Σαββίδης, αλλά ο γιος του Νίκος και η γυναίκα του Κυριακή.
Όμως ο ίδιος ο Σαββίδης τους διαψεύδει καθώς στις 12/10/2012 είχε δηλώσει:«Δε θέλω να πω ότι από τη στιγμή που εγώ έγινα ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ, ότι ο ύπνος μου είναι πολύ καλός. Έχω μία μηχανή στο κεφάλι που λειτουργεί 24 ώρες. Αλλά πιστέψτε με και εγώ έχω παραβιάσει τον ύπνο κάποιων άλλων και κάποιοι σε αυτό το ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι, τώρα δεν κοιμούνται πολύ καλά».

ΥΓ. Αλήθεια η φωτογραφία λέει ή δεν λέει: «ΙΒΑΝ ΙΓΚΝΑΤΙΕΒΙΤΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ. ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ.»;

Μήπως είναι... οφθαλμαπάτη; Μήπως... μοντάζ; Γελάει όλος ο κόσμος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου