Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Αβραάμ Παπαδόπουλος!

Γύρισε στο σπίτι του ο Αβραάμ!
Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Αβραάμ Παπαδόπουλος! Ο Παπαδόπουλος μετά από 4,5 χρόνια επιστρέφει στο λιμάνι της καρδιάς του,έτσι ώστε να κλείσει την καριέρα του,στην ομάδα που αγαπήθηκε και υπήρξε αρχηγός της.
Ο έμπειρος αμυντικός έμεινε ελεύθερος από την ομάδα της Αυστραλίας, Μπρίσμπεϊν Ρόαρ, όπου αγωνιζόταν τα τελευταία χρόνια, και λίγο αργότερα οι Πειραιώτες ανακοίνωσαν την απόκτησή του!
Την φετινή σεζόν ο Παπαδόπουλος σημείωσε 9 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Αυστραλίας και η χρηματιστηριακή αξία του είναι στις 400.000 ευρώ.

Δείτε τις δηλώσεις του παίχτη:
«Περήφανος που θα φορέσω ξανά τη φανέλα του Ολυμπιακού»

«Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επιστρέφω σπίτι μου. Για εμένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι παραπάνω από μία ποδοσφαιρική ομάδα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο για την υποδοχή του. Είμαι πολύ περήφανος που θα φορέσω ξανά τη φανέλα του Ολυμπιακού και θα κλείσω την καριέρα μου εδώ. Ήταν ένα όνειρο για εμένα αυτό. Και όπως έκανα και την προηγούμενη φορά, αυτό θα κάνω και τώρα. Θα δώσω τα πάντα για την ομάδα».
Σε ερώτηση για το γεγονός ότι υπάρχει το πρόσωπό του σε τοιχογραφία του γηπέδου «Γ. Καραϊσκάκης», απάντησε: «Σίγουρα, όπως είπα και πριν είμαι περήφανος που βρίσκομαι εδώ και βλέπω γνώριμα πρόσωπα, με τα οποία έχουμε περάσει πάρα πολλά μαζί. Ανυπομονώ να μπω ξανά στο γήπεδο, να φορέσω τη φανέλα. Αυτό που θέλω να κάνω και εγώ και όλοι μας είναι να πετύχουμε τους στόχους μας, γιατί αυτή η ομάδα έχει συνηθίσει να βρίσκεται στην κορυφή».



Δείτε τα στατιστικά του παίχτη:

Personal information
Full nameAvraam Papadopoulos
Date of birth (1984-12-03) 3 December 1984 (age 34)
Place of birthMelbourne, Victoria, Australia
Height1.88 m (6 ft 2 in)
Playing positionCentre back
Club information
Current team
Brisbane Roar
Number6
Senior career*
YearsTeamApps(Gls)
2003–2008Aris151(16)
2008–2014Olympiacos175(6)
2014–2015Trabzonspor10(1)
2015–2016Shanghai Shenhua24(1)
2016–2017Júbilo Iwata14(1)
2017–2019Brisbane Roar35(4)
2019–Olympiacos0(0)
National team
2008–2014Greece37(0)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου