Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

«Υπόκλιση» Ντόντσιτς σε Σπανούλη!

Νέα υπόκλιση του Ντόντσιτς στον Σπανούλη (video)
Για άλλη μια φορά ο Λούκα Ντόντσιτς υποκλίθηκε στον μεγάλο Βασίλη Σπανούλη. Ο Σλοβένος  γκαρντ μετακόμισε στο NBA και πιο συγκεκριμένα στους Ντάλας Μάβερικς.
Όταν ρωτήθηκε για ποιο λόγο επιλέγει το 7 ως αριθμό ο ίδιος απάντησε λόγω του ινδάλματος του,που είναι ο Βασίλης Σπανούλης.
Πάντως για την ιστορία ο παίχτης επέλεξε το ''77'' μιας και το ''7'' ήταν πιασμένο στους Ντάλας.

Δείτε τι δήλωσε ο Ντόντσιτς:

«Ο αγαπημένος μου αριθμός είναι το "7", εξαιτίας του Βασίλη Σπανούλη, αλλά δεν είναι διαθέσιμο, οπότε πήγα στη δεύτερη επιλογή μου. Μου αρέσει πολύ και το "77" πάντως».

Παράλληλα, ο MVP της Regular Season και του Final Four της Euroleague πρόσθεσε: «Θα κάνω ότι χρειαστεί ο προπονητής μου. Μπορώ να κάνω πολλά πράγματα στο παρκέ και είμαι έτοιμος να δείξω το ταλέντο μου. Θέλω να πω πως θα δώσω τα πάντα για να κερδίσουμε και να κάνουμε χαρούμενους τους φιλάθλους μας».

Αυτός είναι ο μεγάλος Kill Bill!


#‎Κόκκινο_DNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου