Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019

Στην Αθήνα ο Λοβέρα!


Στην Αθήνα βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα το νέο απόκτημα του Ολυμπιακού Μάξι Λοβέρα! Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός έφτασε με καθυστέρηση 3.5 ωρών στην Αθήνα, καθότι η αρχική του άφιξη του στην Αθήνα ήταν για τις 11.00 το πρωί.
Ο 20χρονος ακραίος επιθετικός της Ροζάριο Σεντράλ θα υπογράψει το συμβόλαιό του με τους Πειραιώτες, αφού περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.
Η μεταγραφή αναμένεται να ξεπεράσει τα 3.500.000 ευρώ για το 80% των δικαιωμάτων του παίχτη. Ο παίχτης θα υπογράψει συμβόλαιο για 5 χρόνια με τους ερυθρόλευκους. Ο Λοβέρα που θεωρείται από τα μεγαλύτερα του αργεντίνικου ποδοσφαίρου την φετινή σεζόν με την Ροζάριο Σεντράλ έχει 4 συμμετοχές στο πρωτάθλημα με ένα γκολ και μια ασίστ. Η  χρηματιστηριακή αξία του παίχτη είναι στα 4.000.000 ευρώ.

Δείτε τις δηλώσεις του παίκτη:


«Είναι μεγάλη χαρά για εμένα που έρχομαι στον Ολυμπιακό και θα παίξω ποδόσφαιρο στην Ευρώπη. Γνωρίζω ότι ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και έχω μεγάλα όνειρα που θέλω να πετύχω με τη νέα μου ομάδα», ήταν τα πρώτα λόγια του Αργεντινού, ο οποίος πρόσθεσε:
«Ξέρω ότι σε αυτή τη διοργάνωση αγωνίζονται οι κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης, είναι μια σπουδαία διοργάνωση και μια μεγάλη ευκαιρία για εμένα να δείξω την αξία μου. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να πετύχει τους στόχους του».

Δείτε τα στατιστικά του παίχτη:


Personal information
Full nameMaximiliano Alberto Lovera
Date of birth9 March 1999 (age 20)
Place of birthLaguna Blanca, Argentina
Height1.70 m (5 ft 7 in)[1]
Playing positionRight midfielder[2]
Club information
Current team
Rosario Central
Number34
Youth career
Rosario Central
Senior career*
YearsTeamApps(Gls)
2016–Rosario Central59(3)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου