Τρίτη 25 Ιουλίου 2023

Φρέιρε: «Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ – Θα τα δώσω όλα για αυτήν τη φανέλα»

 

Παίκτης του Ολυμπιακού με κάθε επισημότητα είναι ο Νικολάς Φρέιρε. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τρίτης, την απόκτηση του Αργεντινού κεντρικού αμυντικού.

Ο Φρέιρε στις πρώτες του δηλώσεις, στο κανάλι του Ολυμπιακού, τόνισε ότι είναι περίφανος που θα φορέσει την φανέλα του και θα δώσει τα πάντα στην ομάδα.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Όταν άκουσα για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού ένιωσα μεγάλη χαρά. Μου ήρθαν πολλά πράγματα στο μυαλό και σας μιλάω σοβαρά, μέσα από την καρδιά μου, ήταν ένα όνειρο για μένα και για όλη μου την οικογένεια να έρθω εδώ και να εκπροσωπήσω τον Ολυμπιακό. Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ, είναι ένα όνειρο για μένα. Θα τα δώσω όλα για αυτήν τη φανέλα.

Πάμε για μια μεγάλη σεζόν φίλοι του Ολυμπιακού, πάμε να παλέψουμε για όλα!».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου