Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών!


Ο Ολυμπιακός δεν βρέθηκε σε καλή μέρα, παρόλα αυτά πήρε ένα καλό αποτέλεσμα ενόψει της ρεβάνς στο "Γ. Καραϊσκάκης". Δείτε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα.

Μαμαντού Κανέ.

«Δεν είναι εύκολο να δεχτούμε αυτό που έγινε, παίζαμε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Είμαι καλά έχω δουλέψει και ήξερα πως θα είναι δύσκολες συνθήκες. Δεν υπάρχουν μυστικά το αποτέλεσμα φαίνεται στον αγωνιστικό χώρο όταν δουλεύεις πολύ. Μπορώ να παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής».

Φίλιπ Ζίνκερναγκελ.

«Δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Σχεδόν για όλο το ματς ήμασταν μπροστά στο σκορ. Είμαστε απογοητευμένοι. Ο αντίπαλος είναι μια καλή ομάδα, έχασε ευκαιρίες, όμως, ήταν σκληρό που δεχθήκαμε γκολ στο φινάλε».

Για το γκολ που πέτυχε: «Νιώθω πολύ ωραία. Να βοηθάω την ομάδα. Από την άλλη νιώθω απογοήτευση που δεν νικήσαμε. Κοιτάζω μπροστά, να παίξω μπροστά στο κοινό μας, ανυπομονώ για αυτό».

Τικίνιο.

«Δεν είναι ικανοποιητικό το αποτέλεσμα. Προηγηθήκαμε και θα μπορούσαμε να βάλουμε και ένα γκολ ακόμα στο πρώτο μέρος. Παίξαμε με έναν δυνατό αντίπαλο σε μια καυτή έδρα και θα πρέπει να τα δώσουμε όλα στο δεύτερο ματς για την πρόκριση. Όποτε μου ζητηθεί θα είμαι εδώ για να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Παίζουμε για το σύνολο, έχουμε ποιότητα στην ομάδα και όλοι δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου