Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Συνεχίζει στον πρωταθλητή Ευρώπης η Κρίστμας!


Συνεχίζει στον πρωταθλητή Ευρώπης η Καναδή περιφερειακός Κίρα Κρίστμας, με την ανανέωση της συνεργασίσς των δύο πλευρών να ανακοινώνεται από τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό.

Η Κρίστμας παραμένει στην ομάδα με σκόπο οι ερυθρόλευκες να διατηρήσουν τα σκήπτρα τους σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Δείτε την ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού:

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Κίρα Κρίστμας. Η διεθνής Καναδέζα περιφερειακή υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο και παραμένει στο ρόστερ της ομάδας πόλο Γυναικών του συλλόγου.

Δείτε τις δηλώσεις της παίκτριας στο osfp.gr:

«Πραγματικά, ανυπομονώ για την τρίτη μου σεζόν στον Ολυμπιακό. Μου αρέσει να είμαι μέρος αυτής της ομάδας, το απολαμβάνω. Μόνο καλές εμπειρίες έχω με τον Ολυμπιακό. Μετά τους τέσσερις τίτλους που κατακτήσαμε την περσινή χρονιά, είμαι έτοιμη και θέλω να παλέψουμε για ακόμη περισσότερα τρόπαια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου