Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

Μανωλάς: «Θα δώσω και την ψυχή μου - Ευχαριστώ τον πρόεδρο»

Δηλώσεις έκανε ο Κώστα Μανωλάς μετά την υπογραφή του στους ερυθρόλευκους. Ο Μανωλάς αναφέρθηκε στην μεγάλη του επιστροφή στην ομάδα της καρδιάς του, ενώ ευχαρίστησε και τον πρόεδρο της ομάδας.

Δείτε όσα δήλωσε:

«Θα δώσω και την ψυχή μου μέσα στο γήπεδο, δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια έξω από το γήπεδο. Ο ποδοσφαιριστής πρέπει να κάνει πράξη τα λόγια του μέσα στο γήπεδο και όχι έξω απ' αυτό.

Θέλω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη του προέδρου και την αγάπη του κόσμου αυτή που μου έδειξε ξανά εδώ. Ο πρόεδρος ήταν πάντα ανοιχτός για να έρθω πίσω στον Ολυμπιακό.

Απ' όταν ήμουν μικρός με στηρίζει, από τότε που έμεινα ελεύθερος από την ΑΕΚ και με πήρε στον Ολυμπιακό. Θέλω να του ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνει μέσα στο γήπεδο και ευχαριστώ όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου