Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

«Μπαμ» με Ρόβερντινκ για τον Ολυμπιακό! Στον Θρύλο και ο Δαρίδης!

«Μπαμ» με Ρόβερντινκ
''Μπαμ'' για τον Ολυμπιακό στο βόλεϊ αντρών! Ο Ολυμπιακός απέκτησε τον διεθνή ακραίο με την εθνική Ολλανδίας Γέρον Ρόβερντινκ.
Ο Γέρον Ρόβερντινκ είναι διεθνής με την εθνική Ολλανδίας από το 2001 και την περσινή σεζόν αγωνίζονταν στην τουρκική Ζiraat.
Ο Ρόβερντινκ αναμένεται να ανεβάσει το επίπεδο της ομάδας του Ολυμπιακού,καθώς μιλάμε για μια πολύ σημαντική μεταγραφή.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«O Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.-Τ.Α.Α. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον διεθνή Ολλανδό ακραίο Jeroen Rauwerdink.
Στις πρώτες του δηλώσεις στο osfp.gr ως αθλητής του Ολυμπιακού, ο Jeroen Rauwerdink τόνισε τα εξής: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που έρχομαι στον Ολυμπιακό. Πιστεύω ότι θα έχουμε μια πολύ καλή σεζόν και θα παλέψουμε μαζί με τους φιλάθλους μας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος που είναι ο κύριος στόχος μας όπως και των υπόλοιπων τίτλων. Όταν σκέφτομαι τον Ολυμπιακό, βλέπω ένα μεγάλο σύλλογο με παράδοση, ιστορία και παθιασμένους φιλάθλους που στηρίζουν μέχρι το τέλος. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που είμαι ευτυχισμένος που έρχομαι στον Ολυμπιακό».
Το Who is Who του Jeroen Rauwerdink
Ημ. Γεν.: 13/9/1985
Τόπος Γεν.: Ζιστ (Ολλανδία)
Ύψος: 2.00
Προηγούμενες ομάδες
2015-2017 Ζiraat (Τουρκία)
2014-2015 Top VolleyLatina (Iταλία, Α1)
2013-2014 Bre LannuttiCuneo(Iταλία, Α1)      
2012-2013 Andreoli Latina (Iταλία, Α1)
2011-2012 Energy Resources San Giustino (Iταλία, Α1)
2010-2011 Acqua ParadisoMonzaBrianza (Iταλία, Α1)
2009-2010 Acqua ParadisoMonza (Iταλία, Α1)
2008-2009 Acqua Paradiso Gabeca Montichiari (Ιταλία, Α1)
2001-2008 Piet ZoomersApeldoorn(Oλλανδία, Α1)                     
1999-2001 Volley Club Cito (Ολλανδία)
*Είναι διεθνής με την Εθνική Ολλανδίας από το 2001.

Οι δηλώσεις του παίχτη στο osfp.gr:

 «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που έρχομαι στον Ολυμπιακό. Πιστεύω ότι θα έχουμε μια πολύ καλή σεζόν και θα παλέψουμε μαζί με τους φιλάθλους μας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος που είναι ο κύριος στόχος μας όπως και των υπόλοιπων τίτλων. Όταν σκέφτομαι τον Ολυμπιακό, βλέπω ένα μεγάλο σύλλογο με παράδοση, ιστορία και παθιασμένους φιλάθλους που στηρίζουν μέχρι το τέλος. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που είμαι ευτυχισμένος που έρχομαι στον Ολυμπιακό».


Στον Ολυμπιακό και ο Θεολόγος Δαρίδης.
Πήρε και τον Δαρίδη (pics)
Παίχτης του Ολυμπιακού είναι και ο μέχρι πρότινος λίμπερο του παο,Θεολόγος Δαρίδης. Αυτή είναι και η τέταρτη μεταγραφή του Ολυμπιακού μετά τους Χριστοφιδέλη,Τσέλιο,Ρόβερντινκ.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού:

Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Θεολόγο Δαρίδη. Ο διεθνής λίμπερο (ημερομηνία γέννησης 18/7/91, ύψος 1,80μ.) βρέθηκε την Τρίτη (20/6) στα γραφεία του συλλόγου μας στην Πλατεία Αλεξάνδρας και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο.

Οι δηλώσεις του παίχτη στο osfp.gr:

«Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ολυμπιακού και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου, δίνοντας μου την ευκαιρία να κάνω αυτό το βήμα στην καριέρα μου. Στόχος μου είναι να κατακτήσω το πρωτάθλημα. Από κει και πέρα το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω το 200% του εαυτού μου για να κερδίσουμε τους τίτλους με τον Ολυμπιακό. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε την προετοιμασία με τα παιδιά, ξέρω αρκετούς από τους νέους μου συμπαίκτες και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε πολύ ωραίο κλίμα».


#‎Κόκκινο_DNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου