Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Ανοιχτό γήπεδο στα Τρίκαλα πήρε το όνομα του Κώστα Παπανικολάου!

Υπέροχη τιμή για τον Κώστα Παπανικολάου, που είδε τους ανθρώπους του χωριού του να δίνουν το όνομά του στο ανοιχτό γήπεδο μπάσκετ.

Η Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023, ήταν μία ξεχωριστή ημέρα για τον Κώστα Παπανικολάου που ταξίδεψε στο Διαλεκτό, στο χωριό που μεγάλωσε στα Τρίκαλα, για να απολαύσει την τελετή ονοματοδοσίας στο ανοιχτό γήπεδο του χωριού.

Δείτε τις δηλώσεις του Παπανικολάου:

«Δεν φανταζόμουν ποτέ, χρόνια πριν, στην μικρή μπασκέτα που έκανα όνειρα, να μπαίνω ξαφνικά σ' ένα γήπεδο που έχει τ' όνομά μου και έχοντας πραγματοποιήσει όλα αυτά τα όνειρα. Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου. Και αν καταφέρουμε σήμερα κάποιον να τον κάνουμε να αγαπήσει το μπάσκετ θα είναι επιτυχία για εμένα. Το πιο σημαντικό είναι να μην θυμάστε το γήπεδο για το όνομα που έχει πλέον αλλά για όλη αυτήν την ομορφιά που υπάρχει εδώ» ανέφερε ο Κώστας Παπανικολάου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και συνέχισε:

«Επειδή δεν μου έχει δοθεί ποτέ η ευκαιρία να μιλήσω στο χωριό μου και να τους ευχαριστήσω όλους. Η στήριξή τους είναι τεράστια. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Και τους ευχαριστώ περισσότερο γιατί όποτε έρχομαι εδώ μου συμπεριφέρονται σαν τον Κωστάκη. Και αυτό είναι που μου αρέσει. Για εμένα είναι το πιο σημαντικό γιατί βλέπουν τον άνθρωπο και όχι τον αθλητή.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου