Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

Λάιντνερ: «Θα αποδείξω τι μπορώ να κάνω»

 

Ο νεαρός Ισραηλινός αριστερός μπακ με τα όσα έχει πει στα media της χώρας του δείχνει πως ευελπιστεί ότι θα πάρει ευκαιρίες από τον Μίτσελ στον Ολυμπιακό.

Ο Ντορόν Λάιντνερ δεν έχει ακόμα παίξει ούτε λεπτό με τον Ολυμπιακό και έχει μπει μόνο σε μία αποστολή (στο ματς με τον Λεβαδειακό όπου μετά κόπηκε στις τελικές επιλογές). Ενώ έχει αγωνιστεί μονάχα με την β' στον αγώνα με την Καλαμάτα.

Δείτε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Προπονούμαι με την πρώτη ομάδα. Έχω δει το επίπεδό μου και σε σχέση με άλλους παίκτες και θεωρώ πως ανήκω εκεί. Μετά τις υποχρεώσεις μου με την Εθνική θα ξεκουραστώ λίγο και έχω προετοιμασία με τον Ολυμπιακό στην Ισπανία. Εκεί θα υπάρχουν φιλικά και είμαι σίγουρος πως θα αποδείξω το τι μπορώ να κάνω.

Δεν νομίζω ότι έχω θέμα ετοιμότητας. Προπονούμαι καλά. Εάν χρειαστεί κάτι παραπάνω δεν έχω πρόβλημα να παίξω - ξανά - με τον Ολυμπιακό Β'. Έπαιξα αρκετά λεπτά με τη 2η ομάδα και ένιωσα εξαιρετικά».

Ο Λάιντνερ τόνισε ακόμα ότι «προφανώς και ήλπιζα να είχα περισσότερο ρόλο στον Ολυμπιακό όμως δεν είμαι ο πρώτος παίκτης που φεύγει από το Ισραήλ και έχει δυσκολίες. Έχω το διαβατήριό μου τώρα (το ρουμανικό) και οι προοπτικές είναι πολύ πιο καλές. Δεν λογίζομαι πια ως ξένος. Περιμένω και ελπίζω πως θα παίξω και θα παίξω σαφώς περισσότερο. Εκτιμώ πως οι επόμενοι μήνες θα είναι τελείως διαφορετικοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου