Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Πρίντεζης:«Το όνειρό μου να τελειώσω στον Ολυμπιακό»

Για πάντα στο λιμάνι ο Πρίντεζης - Fosonline
Συνέντευξη στην ΕΡΤ έδωσε ο Γιώργος Πρίντεζης. Ο υπαρχηγός του Ολυμπιακού τόνισε ότι θέλει να τελειώσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό. Παράλληλα αναφἐρθηκε στο θέμα του κορωνοϊού, τονίζοντας ότι είναι δύσκολο για έναν αθλητή να είναι 1-1.5 μήνα εκτός προπονήσεων, ενώ κατά την γνώμη του θεωρεί δύσκολη την επανέναρξη της Euroleague με όλα αυτά που γίνονται σε Ισπανία και Ιταλία.

Δείτε αναλυτικά τι δήλωσε:

«Μακάρι να συνεχιστεί η συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό. Να κλείσω την καριέρα μου εδώ, κάτι το οποίο το επιθυμώ πάρα πολύ.
Το θέλω είναι όνειρό μου, μακάρι να συνεχίσω στον Ολυμπιακό».
Όσον αφορά για την επανέναρξη της Euroleague, ο Γιώργος Πρίντεζης δήλωσε:
«Δεν μπορώ να μιλήσω για όλους τους παίκτες. Ο καθένας το βλέπει διαφορετικά. Προσωπικά πιστεύω ότι ο καθένας αυτό που πρέπει να κάνει είναι να βάζει τον εαυτό του στη θέση αυτών που έχουν το πραγματικό πρόβλημα. Οπότε αν δεις τι γίνεται στην Ισπανία και την Ιταλία αυτές τις μέρες, το θεωρώ λιγάκι δύσκολο.
Πως θα πας να παίξεις με μια ιταλική ομάδα, όταν όλοι οι Ιταλοί βλέπουν αυτές τις μέρες τους νεκρούς να περνάνε κάτω από τα σπίτια τους σε φορτηγά; Δεν ξέρω όμως… Ίσως να συνεχιστεί η σεζόν και ίσως να περάσουμε έτσι και ένα μήνυμα ότι η ζωή συνεχίζεται».
Παράλληλα αναφέρθηκε και στη ζωή του με την καραντίνα: «Δεν είναι καθόλου εύκολο. Ειδικά για έναν αθλητή που ασχολείται με τον πρωταθλητισμό. Δεν είναι εύκολο να μένεις εκτός προπόνησης για 1 και 1,5 μήνα. Εγώ είμαι τυχερός, προνόησα και έχω κάνει ένα γυμναστήριο σπίτι του, οπότε μπορώ και κάνω τη δουλειά μου.

Για έναν αθλητή, όμως, το να κάτσει 1 και 1,5 μήνα εκτός προπόνησης είναι καταστροφικό. Ο γυμναστής μας στον Ολυμπιακό ο Ανδρέας Γκατζούλης μας έχει πει ότι για κάθε μέρα που μένεις εκτός, χρειάζεσαι άλλο τόσο για να επανέλθεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου