Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Ανανέωσαν Χριστοδούλου,Κονόμη και Γιώτα.Παρελθόν αποτελεί από την ομάδα η Τέζα!


Τρεις ανανεώσεις είχαμε στο τμήμα βόλεϊ γυναικών,καθώς και μία αποχώρηση. Ανανέωσαν για τρία χρόνια ακόμα η Στέλλα Χριστοδούλου,η Κατερίνα Γιώτα,καθώς και η Αρέτα Κονόμη. Ενώ αντίθετα παρελθόν αποτέλεσε από την ομάδα μετά από πέντε χρόνια η Αρετή Τέζα.

Ανανέωσαν:

Ανανέωση συνεργασίας με την Στέλλα Χριστοδούλου!
O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την διεθνή αθλήτρια του τμήματος βόλεϊ Γυναικών, Στέλλα Χριστοδούλου. Η αρχηγός του Ολυμπιακού, υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.
Μετά την επέκταση της συνεργασίας η αρχηγός της ομάδας δήλωσε στο osfp.gr τα εξής:
«Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που επεκτείνω για τρίτη φόρα την συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό!
Μετά από 6 χρόνια παρουσίας και γεμάτα  τίτλους, ήρθε και η ευρωπαϊκή επιτυχία που τόσο πολύ έλειπε από την ομάδα και αυτό μου δίνει ένα έξτρα κίνητρο για να συνεχίσω και να φτάσουμε ξανά σε έναν τελικό και να κατακτήσουμε έναν ευρωπαϊκό τίτλο, που είναι στόχος της ομάδας-του συλλόγου και των φιλάθλων μας!
Ευχαριστώ τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και εύχομαι να πανηγυρίσουμε ακόμα περισσότερους τίτλους και επιτυχίες τα επόμενα χρόνια!».

Ανανέωση συνεργασίας με την Κατερίνα Γιώτα
O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την διεθνή αθλήτρια του τμήματος βόλεϊ Γυναικών, Κατερίνα Γιώτα. Η κεντρική του Ολυμπιακού, υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.
Μετά την επέκταση της συνεργασίας η Κατερίνα Γιώτα δήλωσε στο osfp.gr τα εξής:«Είμαι πολύ χαρούμενη που με εμπιστεύεται η ομάδα ώστε να ανανεώσουμε την συνεργασία μας. Δεν θα μπορούσα παρά να είμαι ευχαριστημένη μετά από τέσσερα χρόνια σε αυτόν τον σύλλογο. Μου έχει προσφέρει πολλές χαρές και μόνο χαρές, νιώθω πραγματικά σαν να είμαι μέλος μιας οικογένειας και εύχομαι τα επόμενα χρόνια που θα είμαστε μαζί, να έρθουν ακόμα περισσότερες επιτυχίες».

Ανανέωση συνεργασίας με την Αρέτα Κονόμη
O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την διεθνή αθλήτρια του τμήματος βόλεϊ Γυναικών, Aρέτα Κονόμη. Η λίμπερο του Ολυμπιακού, υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.
Μετά την επέκταση της συνεργασίας η Αρέτα Κονόμη δήλωσε στο osfp.gr τα εξής:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δίνεται η ευκαιρία να συνεχίσω στον Ολυμπιακό. Πραγματικά νιώθω την ομάδα μου σαν την δεύτερη οικογένεια μου. Αγωνιζόμενη εδώ έχω κάνει τα καλύτερά μου παιχνίδια, έχω αποκομίσει τις καλύτερες εμπειρίες που θα μπορούσα και έχω βελτιωθεί ως αθλήτρια. Είμαι πολύ χαρούμενη που συνεχίζω αλλά και για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπο μου οι άνθρωποι της ομάδας για μια ακόμη χρονιά. Από κει και πέρα θέλαμε από καιρό να κάνουμε μια καλύτερη πορεία στην Ευρώπη, την οποία πραγματοποιήσαμε φέτος φτάνοντας στον τελικό. Κάτι αντίστοιχο θέλουμε να κάνουμε τη νέα σεζόν και μακάρι να το κατακτήσουμε γιατί έχουμε βάλει τις απαιτούμενες βάσεις. Με τη θέληση και τη δουλειά που γίνεται πιστεύω ότι μας αξίζει και θα το καταφέρουμε».

Παρελθόν αποτελεί από την ομάδα η Αρετή Τέζα:

Kαλή συνέχεια Αρετή!
Η οικογένεια του Ολυμπιακού εύχεται στην Αρετή Τέζα καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στα επόμενα βήματα της επαγγελματικής της καριέρας και την ευχαριστεί για τις πολύτιμες υπηρεσίες που πρόσφερε στο σύλλογο μας στα 5 χρόνια παραμονής της στην ομάδα βόλεϊ Γυναικών.  Στο διάστημα αυτό συνέβαλλε στις διακρίσεις του τμήματος με την κατάκτηση 5 πρωταθλημάτων, 5 Κυπέλλων και του ασημένιου μεταλλίου στον τελικό του Challenge Cup.


Πηγή: osfp.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου